4.7.16

cakap | takserupa | bikin

Assalamualaikum w.b.t....


lama rasanya dah tak tulis sepatah dua kata.
rasa nak tulis sebab ada terperasan blog yg lalu kat timeline blog.
saja la buka, aku rasa tu la blog paling hipokrit dalam dunia.
hyperbola sangat aku punya sembang. tapi seriously hipokrit abis.

perasaan dia macam,.... 
kau kenal manusia tersebut kan yg negatively.
pastu kata-kata kat blog dia positif dan jadi nista semata.
tak sama langsung dengan diri dia & kata-kata dia kat blog.
aku tak faham macam mana dia boleh tulis benda yang takde dalam diri dia.
aku rasa dia patut jadi pereka fesyen, pereka dalaman atau ape2 art rekaan.
HAHA....

apa pun, aku harap dia dapat hidayah serta petunjuk Allah S.W.T
supaya dia dapat jadi macam apa yang dia tulis kat blog dia.
dah la asik membonggak, pastu tulis blog selang sehari. (baca : kerap)
dah tu....yang kau g baca apahal pulak kan? 
sebab aku rasa terhibur.
which is, korang akan gelak walaupun dia tak tulis benda kelakar.


pssssttttttt : muntah ijo baca blog manusia hipokrit. sila jangan tulis benda yang takde dalam diri korang. tabaik menipu, cikgu kata masuk api neraka. okbai!

2 komen panas:

Zhi said...

Share la link dia ciked ibah .. lololololo~

Cik Bib said...

KAHKAH....PM tepi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...