15.5.14

anakbuah | hai | anakbuah

Assalamualaikum w.b.t..........

hari tu jadi orang Putrajaya sekejap.
pergi kerja awal. sebab keluar sekali dengan kakak.
balik kerja awal gak tapi hari² sampai rumah lambat.
hari² balik mesti sesat. ape lah nasib....
aku fedup hari pertama balik rumah kakak. sesat.
aku buat keputusan lalu highway MEX. pun sesat.
aku tatau la apa masalah putrajaya atau apa masalah aku.

masa aku duduk rumah kakak itu hari.
anak buah boleh bagi surat yang ke-nambelas kot.
tapi dulu takde kesedaran nak amik gambar wat kenangan.
la ni baru rasa nak hargai amik gambar wat kenangan.
surat dia ada yang wujud lagi. ada yang da hilang entah kemana.

memang tergelak bila tengok satu-satu.
seronok gak layan dunia kanak². comel je.
nah...kenangan surat daripada anak buah.
Nur Laila Zafirah binti Edy.
Atam sayang korang semua...muaaahhhh3x!






pssstttttttt : ejaan kemaen kelaut. HAHA....penghibur duka lara betulla derang ni. 

0 komen panas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...