3.4.14

pindah | punya | pasal

Assalamualaikum w.b.t.........

hari-hari aku sekarang ni tak menentu. memikirkan nasib aku.
sebab opis da nak pindah kat Technology Park Malaysia , Bukit Jalil. 
hari-hari fikir, macam mana nak pergi kerja. lagi berapa minggu je nak pindah.
kalau dari gombak. rasanya berkematu la aku nak hadap jem hari-hari. 
mungkin ada yang rasa Gombak - Bukit Jalil tu dekat je. 
tapi pada aku...jauhnya lahai. tak sanggup dibuatnya. 
sekarang ni ada beberapa option untuk aku buat keputusan :-
  1. sewa dengan kawan-kawan bujang walaupun da tak berapa nak bujang.
  2. sewa dengan kakak kat putrajaya.
  3. ulang-alik drive gombak - bukit jalil.
  4. berhenti kerja, cari kerja berhampiran je. abis citer. ATAU.......
  5. ulang-alik naik pengangkutan awam yang mampu buat aku kuruiihhh. 
  • rumah --> terminal putra
  • terminal putra --> masjid jamek
  • masjid jamek --> bukit jalil
  • bukit jalil --> TPM


pssssssstttttttt : menda kecik macam ni pun da tak tentu arah kepala memikirkan. apetah lagi derang yang memikirkan masalah MH370 dan masalah dunia yang lain. ishk3x............

2 komen panas:

Anonymous said...

damha
saya undi yg no 5 taw bib sebab ini adalah sbg satu langkah jangkapanjang utk masa depan...hehe

Cik Bib said...

@damha HAHA....kemaen undi no 5.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...