12.12.13

inai | OH | wannorinai

Assalamualaikum w.b.t............

hari ni aku nak sembang pasal inai sebarang dua. ececeh ngayat....
ok...ekceli masa aku menikah ritu aku ada gak pakai inai.
since majlis belah lelaki sebulan selepas majlis kami. so.........
aku kena la repeat pakai inai. dan...kali ni aku terpikat dengan @wannorinai.

aku sebenarnya saja je la kan nak pakai inai ni masa kawen.
lepas ni ntah bila la aku nak pakai inai lagi. almaklumler.....
semua family aku da kawen. nak tunggu anak buah aku kawen..makan 10tahun la.
tapi kalau nak tunggu adik ipar tu..insyaAllah kot la 2-3 tahun lagi kot kan.

in progresssssss................
wearing inai "like a boss"
H

so, sebab ni kali kedua aku pakai inai. maka, aku decide konsep #savebajet.
pakej dia kalau korang datang kat & buat kat spa RM 99 je. kira ok la sekali sekala.
@wannoorinai ni pon still ada buat perkhidmatan terus datang ke rumah.
kalau korang nak tau info details. korang boleh wasap/contact : 0166027253

B2B memang aku recommended la datang sini.
time aku pilih² design dekat album akak ni. eh eh eh eh...ramainya retis.
Antaranya : apexluniey, liyana jasmey, abby abadi, ieda moin, nabila huda, fiza elite, emeldaadlin, norjuma habib, haizi, dinaz, abby abadi, mimienorman hakim & ramai lagi ah.
so, siapa-siapa nak cari inai kan. korang boleh try kat sini.


** B2B = bride-to-be

pstttttttttttttt : kalau korang amek pakej SPA utk pengantin kat dia. inai ni consider FOC. best kan?

3 komen panas:

twinscraftlife said...

안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

damha mdy said...

tantik corak inai tu..penuh kesenian n kreativity..bila kita memi
kirkan sejarah penggunaan inai ini mmg x dpt di sangkal lg org2 melayu sejak dulu lagi sudah lama mengamalkannya...ia menaikan seriwajah pengantin dan ada aura di citu..H+H..moga cantuman kasih ini akan terus berkekalan hingga keakhir hayat ye...

Cik Bib said...

@damha : hiuhiu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...