2.12.13

Hai | Disember

Assalamualaikum w.b.t.........

"Arini genap sbulan aku n isteriku berumah tangga..trima kasih krn mnjadi isteri dan sahabat ketika abg susah or senang..semoga hubungan kite dberkati n brkekalan hingga ke jannah..amin...i love you so muchhh.."

ecececeh...beliau da pandai berkata-kata puitis. kalau tak...pakej birthday aku pun siap tak ingat. sobsss..... korang dengar lagu Juliana Banos - Cinta Gila. gitula kekdahnya aku & beliau. tapi kan rasa cam sekejap je masa berlalu. da sebulan da kitorang menikah. 

apa-apa pun, baru sebulan melayari kehidupan sbg suami isteri. banyak lagi ranjau yang bakal dilalui. contohnya sekarang ni. kena berkorban sorang di sinin. sorang di sinun...weekend je la pun dapat jumpa. sementara tunggu dapat tukar Kolumpor kan. kita layan je ah dulu. 

semoga ikatan perkahwinan yang sebulan jagung ni akan sentiasa dilimpahi keberkatan dan kebahgiaan. semoga kami, korang dan korang semua juga berbahgia hendaknya. 


psssstttt : ehem...sabtu ni nak jadi perantin lagi sekali versi Melaka puloksss. layan...zaaaazzzz!

2 komen panas:

MyLadyBuzz said...

Selamat "perantin" baru bib ... haha ...hash tag "tetibe" ..

Cik Bib said...

@MyLadyBuzz : ala dia ni...pening ahhhh. (hashtag : shuibsepahtu)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...