23.12.13

aku | dulu | sekarang

Assalamualaikum w.b.t..........


hai..lama tak tulis blog. busy dengan ntahler tak tahu.
mungkin sebab baru tukar Astro Beyond. ada beberapa rancangan baru.
atau mungkin sebab sibuk melayan anak buah yang tgh cuti sekolah.
nampak tak? langsung bukan guna alasan sebab aku da kawen, jadi aku busy.
tidak...tidak sama sekali. hikhik...

cuma weekend aku la kan macam busy. maklumler, jumpa masa weekend.
masa tu la nak dating. masa tu la nak rileks kat rumah. semuanya weekend la.
tapi...tak bermakna aku takleh reply whatsapp maupun we chat kawan-kawan.
kecuali aku tak buat data plan. nota aku padam. atau line internet kuajaq.
so, teruskanlah dalam menghantar info-gosip berguna terus kat aku.

taburan cuti aku sekarang ni masih kabur. cuti-kerja-cuti-kerja-cuti Krismas.
so, sapa-sapa tanya Krismas aku g mana je? jawapannya.....
aku duk rumah je main salji & luncur ais. cuti sehari je katako.
apa-apa pun, aku masih aku yang dolu-dolu-dolu dan takde istilah sekarang.



psssstttttttttt : teringin nak pergi kelas Aerobik balek. nak kekal langsing persis Neelofa. ewah~

2 komen panas:

damha mdy said...

puan seri bib mmg mcm dolu dolu..x pernah berubah cara penggunanaan tatabahasa beku yg boleh menghiburkan hati sekaligus boleh meramaikan peminat yg sedia ada...hehe...selamat menjadi neolofa ye puan seri bib..

Cik Bib said...

@damha : HAHA...bila masa la tatabahasa beku? chait..

yer..panggil saya neelofa. meletop top top.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...