26.11.13

mana | nak | dating ?

Assalamualaikum w.b.t..............

ehem..ehem..hari ni da doplohnam hari jadi isteri orang.
sebab menikah 1hb. maka, senang la nak kira kan. kot ye nak countdown² ni. #motif?
oleh sebab kami berjauhan gitu atas dasar komitmen terhadap kerja.
maka, masa yang berkualiti adalah hanya sabtu ahad. dan..dan..dan..
antara topik yang selalu dibincangkan. nanti balik kita dating eh. eh. eh.


beliau : nanti balik kita g dating ye, anja.
aku : baiklah ling. kita nak dating mana ye ?
beliau : kita pergi tempat yang kita takboleh pergi masa sebelum kawen dulu.
aku : hah...mana tuh ?
beliau : ala...kalau ajak mesti taknak & takboleh. makabah marah kan nanti.
aku : lohhhh...mana tu ?
beliau : Genting jom.
aku : errrr...tapi...tapi...Genting tutup. 3 tahun lagi baru buka.
beliau : ye ker? kenapa pulak tutup?
aku : alah...kan ada baca dlm paper ke ape ritu. tempat lain lah tapi taknak iCity.
beliau : Ulu Yam ok gak.
aku : ok..kita g jalan kaki jelah kalau camtu. bagpackers. #hampa


pssstttttttttt : bila dah ada lesen boleh dating ni. tetiber cam takleh nak fikir lak mana tempat best dan tak memenatkan untuk sabtu ahad. mihmihmih...idea plz.


4 komen panas:

MyLadyBuzz said...

Ulu Yam pun ok ... hehehe...

kalau x .. PD ??? boleh lari2 main kejar2 tepi laut.. tak nak ? ..sape nak bagi oi ... ahahah

Cik Bib said...

@MyLadyBuzz : kamon la...PD tu boleh g jalan kaki kot. dekat sangat. tempat weewee je tuh.

saya perlukan yang lebih mencabar.huhu...

Cik Cammy Lia said...

hahaha.tahu xpe ,ble dh halal..setan dh xleh nak hasut tu yg xde idea tetibe tu ahaks

Cik Bib said...

@Cik Cammy Lia : kannnn...ishk3x. sabor je la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...