29.10.13

jempot | jejempot

Assalamualaikum w.b.t................


hari ni dah 29hb dah. tinggal beberapa hari je nak hari jumaat.
eh eh...da kenapa sesibuk pulak citer pasal hari jumaat?
ehem...maklomlah, hari jumaat ni insyaAllah tukar status siket.
eceh..kemaen tau siket. bajet market la sangat. ahakssss!
memang takdapat dinafikan, nak menjengah kepada kehidupan yg lebih diberkati, kita akan diuji dengan macam-macam keadaan. so, aku cuba buat mana termampu. susah jugak nak kawen ni. stress siket la.

TAPIK.....takpela.
kot la ini cuma ujian kecil je untuk aku jumpa dugaan selepas kawen ke kan.
so, hadapilah dengan tabah. InsyaAllah segalanya akan dipermudahkan.
Allah Maha Pengasih dan Penyayang.
macam apa yang pernah terjadi pada tahap kesihatan mak aku hari tu.
satu pengalaman yang amat dahysat. yang tak pernah aku lalui.
tapi hari ni, Alhamdulillah. mak makin beransur pulih. syukur sangat.
mungkin sebab aku dah mulai menjauhiNya pada masa tu.
maka, didekatkan aku padaNya dengan cara begini.

dan, mungkin lagi sekali ni pun sebab aku sudah mulai menjauh dariNya.
oleh itu, sekali lagi aku diuji supaya tak lupa lagi padaNya.
apa-apa pun, semoga segalanya dipermudahkan. doakan yer.

---------------------------------------------------------

so, di kesempatan ni. aku nak invite la korang yang mana aku ter"miss".
jempotla datang ke majlis perkahwinan aku yang tak disangka-sangka.
eceh kemaen tau ayat nak bombastic-mista-loba-loba.
semoga dengan kehadiran korang, akan memeriahkan lagi majlis tu nanti.



pssssttttt  :  kemaen tau kawan-kawan aku countdown-countdown kan majlis aku. 

8 komen panas:

MyLadyBuzz said...

Time kasih bagi kad ...
"kene refer peta ni , risau sesat"

Mheehehe ...

Cik Bib said...

@MyLadyBuzz : ehem...tapi mesti dapat kad versi by hand ni. sbb ada lagi yg tak dipos ni.

dan kad yang saya kepilkan kat sini plak. takde peta maupon alamat. wakakaka...

MyLadyBuzz said...

Memang saje la kan ajak-ajak ayam serama kat blog ... kemain .. haha ..

Cik Bib said...

@MyLadyBuzz : ahahaha...tak la. bukan tu niat saya. siapa nak kad & peta. mesti dia PM minta alamat ke kan. ni saja je...ongkata teaser gitu...phuiii!

nora.alam.akmal said...

ehemmmm.... sy x dapat kad... takot sesat..... tik..tok...tik...tok....

damha said...

slm bib lawa..pe kbr..selamat pengantin baru ye..kini tibalah masanya yg ditunggu2...tertunai sudah impian dikalbu utk menempuh alam perkahwinan..moga2 urusan semuanya akan berjln dgn lancar spt yg dirancangkan.saya bg pihak seluruh blogger n pengkomen samada yg mengenali bb secara langsung ataupun alammaya ingin merakamkan tahniah di atas pernikahan habibah n hafiszin moga ikatan kasihsayang antara dua insan ini akan terus berkekalan hendaknya....yaallah kau berkatilah walimatul urus ini..amin.

Cik Bib said...

@nora.alam.akma : rara....sori eh. aku tak bagi pon kau kad sampai ke sudah. tapi kau tetap BFF aku yang best. i lebiu rara....

comey angat hadiah tu. pisau kaler oren. sama kaler ngan cerek. i loike..

Cik Bib said...

@damha : makasih eh...doakan yang terbaik buat semua. kuikui...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...