5.8.13

cuti | raya

Assalamualaikum w.b.t.......


mengantok. pening kepala. masih di opis.
sedang berkerja. bermain candy crush. bermedia sosial.
cepatnya lahai masa berlalu. sedih rasanya.
sebab Ramadhan dah nak berakhir. #biasa dengar ayat ni?
tapi aku memang rasa sedih sebab aku ada sebab aku sendiri.

dekat opis. tinggal aku & Rose (chinese women). berdua.
dia masuk toilet. tempat tisu jatuh bersepai. dia keluar tak ada orang.
dia kata dia takot. sebab dia ingat ada hantu. aku speechless.
aku gelak-gelak. dan cakap kat dia. apalah u ni...mentang2 tinggal kita berdua.

3 wanita melayu da cuti. sorang lelaki g site. bos-bos takde.
aku nak g KLCC tapi aku mengantok. penat. ah apsal la semua ni.
aku makin malas. lemah. tak berdaya. #onlyonewordsPEMALAS!

lagu dekat radio asik lagu raya. hari ni hari isnin.
raya hari khamis kot. lama lagi.  #kata2 orang masih berkerja.
orang telepon kat opis ni tetanya. tak cuti raya lagi? pheuwww...
ape masalah dia aku tak cuti raya lagi. raya hari Khamis kot.
takpela,neway di kesempatan ni aku nak ucapkan :-
Selamat Menyambut Hari Raya. Maaf Zahir & Batin. 
DAN...terima kasih buat abang nizam. kawan opis lama den.
sebab dia, aku dapat satu-satunya kad Hari Raya yang lawa gila.
teknologi kan menghapuskan tradisi lama bagi kadraya.
aku suka sangat. siap ada gambar family. pakej. miahaha...
kalau da designer tu. designer jugak. kreatif!


psssssttttt : da alang-alang aku tinggal berdua je dgn Rose. kami da sepakat membawa berkat balik pukol 4. selamat berbuka puasa ya.

0 komen panas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...