10.5.13

Selamat | Bertunang | Ain ♥ Zaki

Assalamualaikum w.b.t.............


selamat bertunang buat Qurratul Aini
Alhamdulillah setelah pelbagai onak dan ranjau dilalui. akhirnya jodoh dia mai da. 
Aku tumpang happy. dia ni ekceli kawan aku masa zaman kanak-kanak dolu. 
tapi masa tu aku hingusan lagi. tapi dia sudah jadi gadis top&hot di sekolah. HAHA...
kebetulan lepas da abes belajar masing2 da besor panjang. dia rapat dengan kawan lain aku yang mana aku rapat dengan kawan aku tu. eh eh...acane tu? lalu....ikatan kami pun kembali terjalin. wah gitu.

sehari sebelum mengundi kawan aku ni bertunang. 04052013. amek aura PRU13 sekali. semoga dipermudahkan dan hubungan diberkati hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya ke syurga. Aamiin....

simple tapi anggun kawan aku berjubah . cantik. 
Selamat Bertunang Ain Zaki

------------------------------------------------


SEMOGA PERHUBUNGAN KORANG DIBERKATI & JANGAN LUPA BATAS-BATAS DALAM PERHUBUNGAN SEBELUM BE
RKAHWIN. SELAMAT BERTUNANG BUAT SEMUA. SEHINGGA BERTEMU DI MAJLIS PERNIKAHAN NANTI. 

4 komen panas:

Mucux said...

amboiii kemain refresh memori higusan. .
tq bib semoga kau jugak di permudahkan nanti :)

Cik Bib said...

HAHAHA....harusla kan ain uik. maen kejar2 lagi ngko.

terima kasih.

Diana said...

Dah bertunang kawan Bib..Alhamdulillah...

Tertunggu-tunggu gak entry pengumuman majlis Bib..

Tunggu dengan sabar...hihih =p

Cik Bib said...

@Kak Diana : HAHA...kemaen tau tunggu2 pengumuman majlis saya. kehkeh. InsyaAllah 1 hari nanti kak.Doa2kan saya yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...