14.5.13

Menteri | Besar | Malaysia | 2013

Assalamualaikum w.b.t............


Pilihanraya pun da berlalu. Biasa la kalau ada lagi saki-baki manusia tak puashati. kalau duk layan meghoyan & carutan mereka. sampai bebila takkan habis. Maka, jalani je la kehidupan korang dengan lebih baik. Ubah mana-mana kekurangan. 

so, hari ni aku saja la nak nengok siapa Menteri Besar kat tempat kita memasing. so, cikidot....

1
JOHOR
Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin (BN)
2
KEDAH
Datuk Mukhriz Mahathir (BN)
3
KELANTAN
Datuk Ahmad Yakob (PAS)
4
MELAKA
Datuk Idris Haron (BN)
5
NEGERI SEMBILAN
Datuk Seri Mohamad Hasan (BN)
6
PAHANG
Datuk Seri Adnan Yaakob (BN)
7
PERAK
Datuk Seri Zambry Abdul Kadir (BN)
8
PERLIS
Azlan Man (BN)
9
PULAU PINANG
Lim Guan Eng (DAP)
10
SARAWAK
Pehin Sri Abdul Taib Mahmud (BN)
11
SABAH
Datuk Seri Musa Aman (BN)
12
SELANGOR
Dato' Abd Khalid Ibrahim (PKR)
13
TERENGGANU
Datuk Seri Ahmad Said (BN )

Tahniah buat mereka semua. Semoga dapat menjalankan amanah yang diberi dengan sebaiknya. Semoga MALAYSIA terus Maju, Aman, Damai. DAN............... kepada rakyat Malaysia, tapayahla bertegang urat bagai. bermaaf-maafanla. 


psssttttttttt : betapa hebatnya politik. sehingga mampu buat orang bertekak & sebut perkataan-perkataan yang kurang enak. dahsyat bukan ?!!

2 komen panas:

Diana said...

Akak takut dengan realiti politik sekarang... tak sanggup nak membayangkan jika terjadinya pergaduhan, berlaku pertumpahan darah..

Nauzubillah...semoga Allah jauhkan..

Cik Bib said...

@kak diana : tu la pasal...sy pon rass tahpape.org atasan rileks je.yg bawah2an ni bertegang urat bagai.politik..keluarga boleh.jd gaduh.kawan2 pn blh hlg hormat... #kesal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...