22.5.13

Hadapi | Dengan | Senyuman

Assalamualaikum w.b.t.................



dulu...kawan-kawan selalu minta pendapat aku. masa tu aku baru terhegeh-hegeh kat hostel dengan status pelajar lebihan usia. walaupun aku rasa sedih. sorang-sorang kawan aku mesej nak share dugaan. wah...nampak tak boleh share-share dugaan. HAHAHA....

so, aku suka la dengar & nasihat mana yang patut walaupun kadang aku menipu je cerita perihal menda-menda aku reka sendiri bagi dorang rasa dorang tak la seteruk mana. tapi asalkan kawan aku boleh happy balik. ape ade hal menipu nih. kehkeh!

tapi paling aku rasa sedih. kawan baik aku yang anti-lelaki gtau aku dia nak kawen. nama kawan aku tu , Balkis. sampai kawan aku tanya kenapa dengan aku? kenapa? kenapa? huhu...weh...sedih gila tak tau pasal ape. aku rasa cam down gila dengan aku tak dapat balik.sebab ada aktiviti wajib universiti. tak lama lepas tu. kawan baik aku lagi sorang-sorang lagi berderet-deret nak kawen la bertunang la ape. 

DAN....sekarang aku da boleh rasa siket-siket akan setiap apa yang kawan aku lalui. memang pedih kadang. semua benda jadi serba tak kena. macam tu rupanya dugaan yang dorang tempuhi. kuat juga kawan-kawan aku ni rupanya. memang perit..lepas satu, datang lagi satu. tak habis lagi satu. datang lagi bertalu-talu. wah..memang terbaik la. 


psssssstttttt : semoga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan. Aamiin.

0 komen panas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...