23.4.13

yeapada | salah | nombor

Assalamualaikum w.b.t................


ewah..ewah..ewah..da la salah nombor. 
lepas tu suruh aku layan dia 5 minit. 
ape masalah dia entah. aku da cakap salah nombor. 
boleh je dia nak promote lagi. 
pakej insuran Hong Leong Bank pulak #inikali
kol tadi nak cakap dengan incik azam sanusi.
aku cakap salah nombor. #lainkalilah 
masih lagi nak promote kat aku plak.

katanya tadi insuran ni eksklusif. untuk orang terpilih. 
da salah orang. dan-dan tukar. untuk no talipon terpilih. 
suka nak mainkan perasaan aku....
macam aku ni sepesel sangat. walhal tak pon..
pastu dia da tukar ayat. no talipon terpilih. 
aku cakap la tapi aku busy. dia cakap 5minit je. 
aku cakap aku tak berminat. dia cakap kenapa tak minat?
aku cakap aku dah ada banyak insuran. wah kemaen tau kaya. ada banyak. 
dia cakap..tapi dia punya sepesel. lain daripada insuran lain. 
aku ingatkan dia lagi. ni salah nombor kan tadi. 
Namun, "hati kau sungguh keras Zack"
kalau la beliau kerja kat company aku kerja ni...mesti bos aku bangga.
ada staff yang berhati kering dan tabah macam beliau.

bulan ni bulan paling ramai orang insuran kol. 
orang berkempen untuk PRU13 ni pon boleh tahan gak.
SMS hari-hari dapat. Wan Azizah hantar surat kat aku. DS Najib pon sama. 
terasa aku sungguh ohsem. menteri-menteri saja utus surat kat aku.
kemaen tau macam ADUN kawasan bertanding. ahaksssss.....



psssssstttttttttt : pon boleh eh salah nombor. tapi buat-buat macam takde ape salah. sabau aje ler...

2 komen panas:

Diana said...

Kalo akak, letak je phone tu..
Malas layan! dan sakit hati nak layan! Titik!

Cik Bib said...

HAHA....tu la pasal kak.da la nama sama cm abg azam org yg dicarinya.huhu....stress dibuatnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...