10.4.13

Musim | PRU13

Assalamualaikum w.b.t.........


Hi...da lama tak menulis sepatah dua kata kat blog ni. entah mana pergi mood menaip. maybe sebab musim hujan kot. aha..kan kalau musim hujan pon macarons takboleh dihasilkan. begitula juga aku. nampak tak kaitannya disini?

sempena bahang musim mengundi ni. aku nak tujukan lagu kat korang semua. dengan ucapan,


JOM..kita mengundi...   #sebut laju-laju. kalau tak... tak jadi !!
JOM..kita mengundi...
JOM..kita mengundi...
JOM..kita mengundi...

berbeza dengan yang lepas punya lagu. aku rasa lagu ni kemaen rancak tau. sampai ingat kan lagu kat Juara Lagu. pasal ada Black. tapi kot korang da layan hari-hari. sedap je lagu ni. yang penting korang mengundi. ahakss!


HAH..ntah ape masalah aku tah bila dengar lagu mengundi yang lama ni. aku terasa macam ada kat zaman Tun Abdul Rahman. #nampak tak hyperbola aku kat sini? kemaen tau...

Maka, kepada anda-anda yang belum tahu tentang hari mengundi bagi PRU-13:

20 April 2013: Hari penamaan calon
30 April 2013: Hari mengundi awal
5 Mei 2013: Hari mengundi PRU-13



Selamat mengundi!

pssssttttt : tak kesah la ngko nak undi ape pon. ghasak....tapi toksah ler taksub sangat yer. buruk nooooo ghupenyer kang. ahaks! sekian.


2 komen panas:

missSenget said...

kenapa aku baru tahu ada lagu mengundi...???

hahahaha...

Cik Bib said...

Nget...ko mmg kan?hakhak....ok lettew.kita menghiburkan hati yg panas dgn lagu ngundi.kahkah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...