12.3.13

Poster | Mahram | MFR Studio

Assalamualaikum w.b.t................

okeh..kat sini ada menda nak dishare. kebetulan kat opis ni baru semalam member aku diskas-diskas dgn kami tentang Mahram kita ni. kan kalau baru kawen tu. ada yang cam konpius kan. so, sharing is caring. 

Terima Kasih kepada pembikin Poster ni. pembikin pon boleh. kredit to beliau. anda memang tersangatlah kreatif & inovatif di jalan yang betul. Alhamdulillah. 

Dedikasi untuk : ISTERI

Dedikasi untuk : SUAMI
ada yang baca sekali menda alah ni. rasa pening. tapi cuba korang amati bebetol. InsyaAllah korang akan dapat ape yang poster ni sampaikan. heh....

2 komen panas:

Diana said...

Terima kasih Bib..
Senang nak faham bila ada yang berkongsi ilmu melalui poster menarik dan mudah nak faham macam ni..

Insya Allah berguna untuk semua yang benar-benar mahukan info berkaitan mahram ni.. =)

Cik Bib said...

@Kak Diana : heh...aha. tu la...leh wat panduan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...