8.2.13

Pengantin | Baru | Ani ♥ Fais

Assalamualaikum w.b.t................


ada entri-entri sebelum ni kan aku duk komplen busy la ape la kan. 
sebab adik aku yang bongsu ni la kawen. lepas ni aku da takde adik da yang tak kawen. 
boleh la aku menggedik bajet aku adek. kehkeh...keledek sungguh bukan ?

untuk kawen adek aku ni. aku adalah sponsor sedikit sebanyak takbanyak. 
utk doorgift belah lelaki. aku order cekelat bentuk ♥ dibuat oleh @Hana Fiona
Untuk tempahan korang boleh order dekat beliau. klik kat nama FB dia & PM yok!

sedap woh..siap ada kacang² lagi. tq Hana.
Alhamdulillah perjalanan majlis berjalan lancar. tapi nak minta maaf la kalau ada terkurang daripada pihak keluarga & juga pengantin. Terima Kasih buat kawan-kawan yang datang. kawen aku nanti datang lagi. ececeh!




Buat Adik Bongsuku, Siti Rohani ♥ Suami Tersayang, Fais Fadly
Selamat Menempuh Alam Baru, Alam RumahTangga & Berbahgia Sehingga Membawa Ke Syurga.
Semoga Cepat Tambah Anak Buah dalam Keluarga Besar Haji Abdul. 


pssssttttt : lepas ni aku boleh bajet da siap² tema kaler ape. anak last yang masih belum berkahwin la katakan. uhuk! #siapa tak datang kawen aku.. rugi.  

4 komen panas:

Chikebum Buzz said...

Selama Pengantin baru CIk bib... *boleh nak wish awal?* ...ehehe ..

Theme color hape? .. pelangi... ?awwww..so suweeettt...

missSenget said...

x sabar tunggu turn ko bib..

bau2 nasi minyak makin dekat ni..

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : terima kasih kak siti. jempotla tambah lauk lagi. senduk lagi senduk lagi. puiiihhh...

theme saya..nnti sy gtau akk. akk nak jadi bridemaid saya kan? uhuk..

Cik Bib said...

@missSenget : jiran aku la tu masak nasi minyak. da boleh bau sampai sana eh Nget..ahaks!

jempot tau nanti nget. #wah..awal2 da menjempot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...