3.1.13

Say | Hi | 2013

Assalamualaikum w.b.t.........


hai kawan-kawan. selamat tahun baru 2013. da 3hari baru aku nak cakap.
maafla sebab agak busy menjana tahi mata. letih kemaen. takde stamina.
mungkin sebab aku pergi kerja hari-hari naik tangga manually ke tingkat 6. 
nak jadi slim persis Neelofa kononnya... #imaginasi nak melampau akal.

so, ape azam korang tahun baru ni ?
aku selama ni time tahun baru ja aku takde azam. 
azam aku tu ibarat cam harapan. yang mana aku rasa sentiasa ada.
bukan je masa tahun baru. tapi tahun ni aku rasa nak ada azam.
azam aku tak banyak pon. aku cuma...cuma...cuma...

Nak Rasa Seksa Kumpul Aset. 
Nak Kurus Siket. #siket je lagi sebab skrg pun da kurus. ahaks!
Nak Jadi Lebih Sabar. #aku ni cepat siket hilang sabar. parah woh!

selebihnya biarlah masa menentukan akan setiap keazaman aku tuh. DAN, tak kisah la ape pun azam korang. semoga ianya akan sentiasa ke arah memperbaiki diri kita daripada yang kurang baik kepada yang lebih baik. takde orang yang sangat baik serba-serbinya. Selamat Tahun Baru 2013.


pssssttttt : aku da jumpa tarikh kawen aku. 13.13.2013...jempot la kawan-kawan, jiran-jiran sedara mara semua yok. 

6 komen panas:

muCux said...

weih 13.13 2013 tu tarikh aku la.. .tp xpe la aku ambik 14.14.2014 dah jgn gado2 lagi pasal tarikh

Cik Bib said...

@muCux : ko jangan macam-macam okeh.
bila masa gadoh pasal tarikh? kita gadoh pasal aku nak dgr Lagu Untuk Bidadari tu. kahkah...

Diana said...

Cik Bib,

Samat tahun baru yer....
Semoga tarikh 13.13.2013 tu..., bertukar menjadi 13.03.2013...
Ayoo...lagi 2 bulan je lagi tuuuu...

Ya Allah..Kau temukanlah jodoh untuk Cik Bib kiter...ahakks..[akak dah tolong doakan tu Bib..]

Lepas kawen neh..tiap-tiap tahun azam akak tercapai dalam mendapat "AZAM" akak tu...hihiih

Cik Bib said...

@Kak Diana : HIHIHI...
inshaAllah doa akak dimakbulkan ke kan. lagi 2bulan lg tu..giler! takde maknanya kak. huhu..

ape menda "AZAM" tu. incik "AZAM"? muahaha...

ANISRAHIM said...

haha confirm sy dtg. sy pon hajat nak kawin jugak, tp tahun ni 11.12.13 ngehngeh

Cik Bib said...

@ANISRAHIM : HAHA...hamboi kemaen. hari khamis ke tuh? hukhuk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...