19.12.12

Tahniah | Result | PMR

Assalamualaikum w.b.t.............


Berita hari ni : result PMR keluar. selain daripada berita jenayah yang berleluasa dalam paper hari-hari. grrrrrrr...menakotkan betol. Semoga Allah S.W.T sentiasa melindungi kita semua ya kawan-kawan. pepagi tadi aku ada bacakan kuat-kuat tajuk di dada akhbar hari ni untuk kawan-kawan aku. sedih sungguh.. #terpesongkan ?

Oleh itu, ada la sorang anak sedara aku yang amik result PMR. Alhamdulillah dapat keputusan yang cemerlang. sebab dia sekolah biasa ja (SMK). so, dapat 8A je la...walaupun aku nengok tah bila masa tah dia belajar pon aku tatau. tapi bila aku duk tanya.....

ko target brapa A untuk PMR ni Mal ? boleh dapat 8A tak ?
DIA JAWAB : InshaAllah, boleh je. #selambabadakberendamje.

walaupun ramai kat luar yang tulis kejayaan PMR ni bukan apa-apa pada dorang & pada masa depan pun. tapi itu terpulang kepada individu. ada je yang jadikan sbg pendorong. kadang bukan untuk diri kita sendiri. mungkin untuk adik-adik / kawan-kawan. so, ambil yang positif.  

handsome ko hari ni MAL. kehkeh! #sila potong rambut ya.

TAHNIAH MUHAMMAD IKHMAL FAIZ MOHAMAD YUSOF
Semoga Kejayaan di Dunia Ini Seiring dengan Kejayaan untuk Bekalan di Akhirat kelak. Barula Boleh Dikatakan Super-Duper-Success. 


psssstttt : atam dulu pon 8A. tapi atam padam A tu. letak B...takot orang cakap bukan-bukan & aku berlagak. #oktipubai.

8 komen panas:

missSenget said...

ensem..!

seronok gilaaaa...

Cik Bib said...

@missSenget : erkkk..siapa ensem? aku ke Nget ? huhu....

seronok tu boleh tahan la seronoknyer. heh..syukur Alhamdulillah.

Mahamahu said...

Tahniah lah pada anak sedar.. kawn saya pun anak sedara dia 9A laki gak budak laki skarang pandai2.. hehehe

Cik Bib said...

@Mahamahu : thanks.tu la...
pandai-pandai. tapi yela. usaha dorang gak tu. kalau tak, tak dapat gak. heh...

Diana said...

Hahahha.. Atam..atam..macam-macam!

Tahniah!!! Bijak-bijak...
Semoga sentiasa success dan terus success ye untuk anak saudara Atam

Untuk Atam, semoga sentiasa success juga..[success mencarik teman hidup] Ayakkk... larik!!!!

Ngeh..ngeh..ngeh...

Cik Bib said...

@Kak Diana : HAMBOI...HAMBOI....
terima kasih kak.
InshaAllah satu hari nanti kak saya jumpa teman hidup. Doakan ya...heh!

yus zana said...

Alhamdullilah......dah masuk asram pun anakanda ku itu......tq semua

Cik Bib said...

@yus zana : aha..tu la. ghindu kat ikhmal. heh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...