17.12.12

KANAK² | & | AURAT ?

Assalamualaikum w.b.t..............


hai korang. hari ni aku bad mood. sebab "bebeh" aku wat hal.
aku rasa macam erk..apsal aku tak gheti senyum nih.
stress memikirkannya. apelah nasib aku hari ni. sobsob..

tapi bila terkenangkan kisah malam tadi. 
aku rasa macam nak tergelak sendiri pon ada.
bukannya ape. cerkorang bagitau siket....
APE ITU AURAT ?

malam tadi aku duk melayan dua orang kanak-kanak kat rumah nun.
sorang c kakak. sorangnya lagi c adiknya..
kakak dia telah menerangkan kat adik dia dgn begitu konfidennya.


KAKAK : adik...sembahyang kena tutup aurat tau.
ADIK : ape aurat ?
KAKAK : nampak tak kat tangan-tangan kita ni. kena tutup.
ADIK : aah...adik nampak. tu ke aurat ?
KAKAK : Aah..tu la aurat. kena tutup. takboleh bagi orang tengok.
ADIK : Oohhhhhhhhhhhh....
AKU : errrrrrrrrrrrkkkkk...?!! kakak....tu kakak cakap pasal aurat ke urat ?
KAKAK : aurat la atam. takboleh lelaki tengok.
AKU : yang mana Aurat ? tunjuk kat atam.
KAKAK : yang ungu-ungu ni... ( sambil tunjuk dia punya urat )
AKU : KAHKAHKAH............


adeh memacam bebudak ni. kalau tak buat sepah. buat lawak.
tak buat lawak. buat aku marah....ada ke tengah aku marah².
dia boleh nyanyi depan aku.... "batu kikir..jombatan bosi."
haihhhhh la jang....haihhhhhh....haiiiihhhhh.....


4 komen panas:

Wenwink Kidu.Duki said...

hahahaha comel je baca karenah diorang kan kak bib sayam

Cik Bib said...

@Wenwink Kidu.Duki : HAHAHA...ye la. comel. nak marah pon tak jadi. hikss..

Chikebum Buzz said...

hehehe ..haih ..pengaruh makcik dia la ni...ape la yg makcik dia ajakan... isk isk isk ... =D

klaka je budak2 ni ..

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : uik..uik...saya ajar dia menda yang betol. ni ntah mana dia blajo urat ngan aurat tu menda yang sama. KAHKAHKAH....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...