11.12.12

Aku | & | [ Dia ? ]

Assalamualaikum w.b.t.................


hai korang. sihat ke semua ? moga sihat-sihat selalu yok...!
hari ni nak sembang-sembang ja. pasal "aku dan  [ dia ? ] ".
ntah mana datang angin & ribut. tiba-tiba pokok bergoyang. #eceh.ape kaitan?
oit...oit...oit bib. da kenapa ngko berkias-kias jadah suma ni? cakap je la. 

ehem...
takde la. bebaru ni sembang pasal jodoh.
macam biasa la kan. tidak syak lagi. mestila ditujukan buat aku. 
bukan ape....kata ayah aku. "mak&abah makin tua..
sementara ada umur ni, kahwin la cepat-cepat. 
kalau ada yang da berkenan, mak&abah terima pilihan anak-anak ni."

JENG....JENG....JENG.... 
Apakah ?
Dengan siapakah ? 
Bilakah ?
Bagaimanakah ?

#bersambung di episod akan datang. KAHKAH! kemain tau entri berepisod. mcm drama Venezuela.


8 komen panas:

missSenget said...

mohon letak gmbr pelakon bersiri ni yg paling hot..

Cik Bib said...

@missSenget : HAHAHA...nama dia. La Uspadora. wakakakaka.....

Wak Gelas™ said...

ammboiii kemain tuuu.. eHHHe

Cik Bib said...

@Wak Gelas : hiksss...kemaen tau!

Chikebum Buzz said...

Ehem ...rasa nak buat sambungan untuk entry ni lah ...hahha ..

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : eh eh...kamo empunya blog ke ni? nak sambung2 lak kan. cettttt...

Kenari Putih said...

Hahaha... Yela skrg da kawin, org tanyo lain pulak... Dah ada dah.. Ahaks..

Cik Bib said...

@Kenari Putih : yup..betol tu. betol sesangat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...