5.11.12

Majlis | Berkhatan | Wawan

Assalamualaikum w.b.t............


Hi semua. apa habaq ? eceh..
semalam ada majlis kenduri berkhatan anak buah aku. 
anak bongsu kakak sulong aku. #sila lukis carta organisasi salasilah keluarga.
selamat menjadi anak teruna bujang terangtangtang ya wawan. ahaksss!

"Semoga WAWAN ( Muhammad Hafiz Syazwan ) menjadi anak yang baik dan berguna untuk ibu&ayah, keluarga, agama, negara dan bangsa. Selamat Berpantang Wawan" 

wawan kata nak blanja atam Tutti Fruti. yess!
orang yang diraikan. da besar da wawan. hikkksss....
kami 4 beradik. AKU , KAKLONG, ATUN, ANI
kuih-kuih penyebab aku obesiti. terima kasih kaklong. ahakss!
antara doorgift utk tetamu yang hadir. 
hah...ni kuih pebret. sapa makan banyak muka dia berseri. kui3x!
nama kuih ni ape eh..? aku lopa. kuih SUJI ? ahakss..
i sponsor Yong Tau Fu ni...tak sempat nak merasa. 
agar-agar cendol. sodap aihhhh....
dan ni la mama vogue budak yang berkhatan dan empunya blog CIKGULUV
hujan punya la lebat tghri tu. tapi majlis Alhamdulillah berjalan lancar. 
terima kasih buat semua yang banyak membantu & juga kpd tetamu yang hadir. 


so, entri ni aku taknak tulis banyak pun. aku nak korang layan gambor sekeping lapan dua. sekitar majlis ja. heh...
manisnya kurma ini. DARLING ngan ANJE.
paper bag konsep batik biru & purple. 
psssstttt : teringat cerita anak buah aku yang da lepas pun zaman berkhatan ni. katanya, masa dorang duduk mengacau bebudak perempuan kat sekolah. kawan-kawan deme ejek. eh...kau tu da sunat ke nak ngorat orang ? #pun boleh eh ? hadoila...

2 komen panas:

damha said...

nampak mcm cedap je semua kuih yg bib wat tu terutamanya kuih seri muka....bertambah2 serilah org yg membuatnya....
kepada wawan dgn ucapan selamat berpantang juga drp saya ye...bila jln kat luar jgn langkah kulit kerang taw...he3333

Cik Bib said...

@damha : HAHA....mmg sedap pon suma kuih tu. abes diet bagi sesapa yg bdiet. kui3x...

amboi..da kenapa jgn langkah kulit kerang? wakakaka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...