14.11.12

Bachelor | Party | Izza

Assalamualaikum w.b.t................


hai...nampaknya bebudak skolah da start Cuti Sekolah. 
cepat je masa berlalu kan. aku pun da masuk 7 bulan kerja kat sini. 
da masuk cuti sekolah. sekaligus la masuk Cuti Orang Kawen. HAHA...
termasuk la sorang kawan satu opis aku ni, Nurul Izza. 
budak paling jiwa kacau dan krisis identiti. muahaha...


kalau kat opis ni sehari tak mengusik Izza ni tak sah. 
kalau aku tak ngusik dia. dia ngusik aku. huhu..sama je. 
2 minggu dia takde. sunyi takde geng nak ajak gaduh.
nantikan la trip kami ke Sg Petani. hikss...

nampak tak aku ramping? tak nampak badan.
Menu : Spagheti, Mihun, Nuget, Kentang.
Ni lah orang kata, sepakat membawa berkat. hikss!
Mihun Goreng Mak Masak. anak dia..? tolong potong bawang je.
Nida, Aku, Ida, Iza ( bakal pengantin yang dirai ) & Ms Rose
Makan Jangan Gelojoh Ya Anak-Anak...!
Gadis-Gadis bersama pinggan kertas bersama makanan. huhu...!
Camera Women kami. gadis kelabu tu.
kan da cakap Camera Women. ngah edit bagi kami nampak gebu.
peratikan gambar ni. kemaen tau buka blog ntah gosip apo lettew
Ambil Aura Pengantin siket. ahaksss!

Semoga Segalanya Dipermudahkan Buat Izza dalam menghadapi beberapa hari lagi untuk bergelar "ISTERI". 

psssttttt : da nak kawen da kawan aku yang loqlaq sorang ni. Anda Bila Lagi ?

4 komen panas:

damha said...

sebagai pembuka bicara eloklah kiranya saya mengucapkan selamat pengantin baru pada nurul izza semoga berbahgia hendaknya...utk empunya blog entah bila saya pun x taw..( Anda Bila Lagi ?)sila gariskan ayat ini....
jiwa kacau atau krisis identiti bermaksud satu tekanan perasaan yg bercelaru..dimana satu situasi yg sukar ditafsir secara jelas n nyata....berada diantara dua persimpangan...antara hendak memilih mana yg terbaik...oleh itu adalah di sarankan menurut dari segi saikologi kita hendaklah berada dlm keadaan tenang..atau lebih tepat lg jgn mudah gelabah...betoika bib apa yg saya kata nie...he3333
pandainyer camerawomen tu mengedit pic gades2 bersama pinggan kertas bersama makanan...semua awek2 nampak gebu n menggebukan....si baju merah ada dua dan si baju hitam pun ada dua jugak...ahakssss *_*

Chikebum Buzz said...

erk....komen itu ...apekah? ..hehe ..

Cik Bib said...

@damha : ahahaha...kamo da kenapa komen entri saya lagi panjang dr entri saya nih? ahahahaha...

sabo aje la...

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : komen ape? ape? yang mana? mana 1 ? kekekeke.... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...