4.10.12

tahniah | saidah | meor

Assalamualaikum w.b.t...........


dalam banyak-banyak tahun. tahun ape yang ramai kawan aku bertunang?
jawapannya : yeaaaaaaaaaayyyyy...setiap tahun. HUH...!
so, aku amek berkat da 10 majlis tunang da. bulan depan aku lettew.

"SEMOGA PERHUBUNGAN KORANG DIBERKATI & JANGAN LUPA BATAS-BATAS DALAM PERHUBUNGAN SEBELUM BERKAHWIN. SELAMAT BERTUNANG BUAT SAIDAH ♥ MEOR. SEHINGGA BERTEMU DI MAJLIS PERNIKAHAN NANTI. INSHAALLAH" 


penyepit & tunangan orang. kabur sbb xde iphone
ini la kerja aku sampai-sampai nak tengok cincin.
posing jangan tak posing. 
ciuman palsooooooooooooo....HAHAHA.
psssstttt : orang kata curi sireh kat majlis org kawen 1 tips nak cepat jodoh. lepas aku da curi, aku baru perasan curi sireh majlis kawen la. bukan majlis bertunang. aiseh la.....Failed betol!

6 komen panas:

Cikgu Tie said...

Sabarlah cik bib...tak lama lagi tibalah giliran cik bib pulak tu!

Cik Bib said...

@Cikgu Tie : HAHAHA...baiklah. inshaAllah.

Wen said...

muhahahahahahahhahahhahahahahahhahahah lawak benor kak bib ari ni

Anonymous said...

damha...
pic penyepit n tunangan org tu dua2 tomey....
ttg sireh tu pula ia adalah satu simbol warisan pusaka istiadat perkahwinan...juga boleh bertindak sbg aura penyeri raut wajah seseorang...sireh bertemu urat...

Cik Bib said...

@Wen : erk....tang mana yg lawak benar tu? cetttt....

Cik Bib said...

@damha : amboi...kamo suka tambah2 lauk ya damha. kekekeke...

yer. bagai sireh pulang ke gangnam. eh eh? HAHAHA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...