18.10.12

pengantin | Rosdila | Sham

Assalamualaikum w.b.t................


masa aku kat UiTM dulu kan, ada sorang pelajar terabai & terbiar.
suara punya la nyaring.. dan lebih mesra kami panggil mak tiri. hiks.
tapi sungguh pun dia camtu. tapi dia baik sangat. kategori kawan baik. 
tapi sejak da abes belajor. kami da kurengggggg bermesraan cam dulu.
suma da busy dengan life memasing. takleh nak watpa la kan.

so, ada la skeping lima gambar sekitar majlis kenduri Rosdila & suami, Sham.
semoga berbahagia hinggan ke syurga nanti dan akan mendapat zuriat yang soleh solehah. InshaAllah....

Azi + Farah + ehemmmm....
tahniah buat Dila & suami. cantikkkk!
imagine bilik utk 3 orang. tapi ada 5orang. sardin!
roboh katil disumbatnya semua duk rasmikan katil pengantin. hiks!
ehem..ehem..ni dua orang ni pon tak lama lagi lettew....

ntah bila la dapat jumpa dorang ni lagi. maklumla semuanya duduk jauh-jauh. sorang kat Italy, sorang kat Bugis, sorang kat Scotland. chooiiiiiii....! semoga persahabatan ni akan terus berkekalan. 


Terima kasih buat semua yang ada masa ni..Terima Kasih buat :- 

Nurul & Family : tumpangkan penginapan 1N/1D & belanja kami dinner pizza.
--------------------------------------------
Azie : sebab sudi jadi dreba spjg perjalanan kami dgn selamat. #opppsss..ada tercalar siket. hati-hati tau zie & terima kasih banyak2. 
--------------------------------------------
Farah : terima kasih sebab bagi bedak kunyit yang tak siap. kena jemur sendiri la bagai. harommmm akak tak gheti. langsung takleh guna. sbb dia lembap & berkulat sudah! 
--------------------------------------------
Aku : tukang SURUH sediakan tempat penginapan, SURUH belanja pizza, SURUH azi memandu, SURUH farah bawa bedak kunyit. #tapikkkk! aku bertindak sbg co-pilot yang power!


pssssstttt : sempat-sempat je aku ugut kelar leher pengantin tu kalau dia tak dtg masa aku kawen nanti. wakakakaka....Selamat Pengantin Baru ya Dila & Suami.

2 komen panas:

damha said...

terlebeh daholo saya ucapkan slmt pengantin baru pada rosdila & sham moga berbahgia hingga selamanya....

ulasan pic no 1:azi si gades shantek bercoklat....farah si dara molek sekuntum mawar merah sebuah puisi....dan ehemmm si awek manes semanes kurma...bertudung purple.
ulasan pic no 2: slmt pengantin baru utk dua mempelai yg cun n macho.
ulasan pic no 3:duduk berhimpit dlm bilik pengantin tetap jadi kenangan indah.
ulasan pic no 4:naseb baik x roboh katil pengantin...kalau tidak....
ulasan pic no 5:slmt menuju kearah perkahwinan utk dua org tu...

saya taw semuanya dok jauh2...sorang dok sg kertas...sorang dok sg irrawady dan sorang lg dok sg thames...he3333

Cik Bib said...

erkkkkkkkkkk.....damha, kamo buat entry ke kat ruangan komen sy? kemaen panjang lebor lagi yer. ciiiiiiiisssss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...