4.9.12

Selamat | Bertunang

Assalamualaikum w.b.t................


ehem...ehem...hari sabtu lepas aku ada dekat seploh invitation pada tarikh yang sama dan waktu yg sama. 01-09-2012.  tapi DUA majlis ja aku sempat attend. buat yang ada jempot ke openhouse, kahwin, bertunang gak. sori eh tak sempat nak attend.

MAJLIS 1 :


sedara rapat aku merangkap sepupu bertunang dekat Jinjang, Kepong. TAHNIAH Hanisah Zul Khailmy (nama FB). semoga ikatan ini akan diberkati agar dipermudahkan jalan ke jinjang pelamin dan seterusnya hingga ke Jannah. gambar tak transfer lagi. kalau tak, mmg banyak la gambar aku. KAHKAH....

selamat bertunang ya.. ZUL  ♥  HANISAH.

MAJLIS 2 : 


da setel rumah sedara aku. ke Somban pulak peginya. aku sampai uma kawan aku yang jauhnun di Sikamat da pukol5 lebih. alangkah sadisnya melihat khemah kosong ja tanpa kerusi meja tanda da abes majlis. tak dapat tgok kawan aku dlm busana pertunangan dia yg serba peaches. sgt cantik...

tapi aku tau dia penat. tapi masih leh senyum simpul layan aku...tapi ok gak sampai lambat. dapat layanan baek punya oleh tunang orang nih. neway....TAHNIAH ya Mira ♥  Aydrin (nama FB gak..HAHA )

sama cantik. sama padan. ADY  ♥  MIRA.

teruja tau Mak Jemah nengok cincin bersinar-sinar. ahaksss!

----------------------------------------------------




SEMOGA PERHUBUNGAN KORANG DIBERKATI & JANGAN LUPA BATAS-BATAS DALAM PERHUBUNGAN SEBELUM BERKAHWIN. SELAMAT BERTUNANG BUAT SEMUA. SEHINGGA BERTEMU DI MAJLIS PERNIKAHAN NANTI. 



----------------------------------------------------



psssssssstttttt : korang jangan risau. sebab aku da amek berkat da kat semua majlis ni. tak lama lagi turn aku lettew. da curi sireh da baek punyer....kui3x!

8 komen panas:

Diana said...

Ingatkan tunang Bib...!!!
Terkona akak..

Yelaaa..sebok la sangat kan undangan sini sana, open house umah akak 02/09 tak datang pun..
Beria akak tanya abang Azam, dah jemput Bib belom.... tunggu punya tunggu memang takde...
(special tau sampai akak tunggu.hihi)

Cik Bib said...

@kak Diana : ya ampun..sori3x!
uma akak mmg sy da nak g da.
takde geng. man & abg nizam kol ajak sy join dorang. pastu dorang leh letak tepon n tinggalkan sy bgitu saja. kuajaq betol...

maap ya kak. lgpn ada sdara mara dr Melaka dtg uma la kak.

damha said...

wahhh terpegun saya nengok wajah bib aka Mak Jemah bila sdg terpandang cincin tunang Mira yg memancar2 tu...semoga cahaya sinarannya bisa memancar n menusuk pula ke dalam jiwa bib tu....insyallah akan ada org yg akan dtg merisik nanti bila sampai saat n tikanya yg indah tu...he3333

Cik Bib said...

@damha : HAHAHA...kamo jangan nak terpegun sangat. yup..smoga hati kita semua juga bersih memancar2.

eh eh...bersih memancar?cam pelik je. hehe..

Anonymous said...

damha...
bersih memancar2 bermakna satu cahaya keikhlasan yg terbit dari hati yg suci murni....sinaran roh itu akan meresap ke dlm jiwa.....ia x dpt di lihat cuma dpt dirasa....sekian terima kasih.he333

Cik Mira said...

mekasih kakak sebab datang. sorry door gift da tak de :(

Cik Bib said...

@damha : HAHAHA....amboi kemaen roh bagai. makasih damha.

Cik Bib said...

@CikMira : aha...takpe la. nak wat acane. orang datang lambat. cenggitu ler gamaknya.

sentap tengok entry door gift. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...