6.7.12

stress | jangan | stress

Assalamualaikum w.b.t...


sehat ka? da lama gak rasanya tak hapdet blog ni. lama ke? #tetttttttt#



ehm...hari ni aku nak sembang pasal menda yang aku rasa macam STRESS & SEMAK la kadang-kadang. bila kau buat kerja. tapi, kau ada jurucakap lain yang pandai cakap jak...  ekceli aku suka kerja TEAM ni. sebab senang la bagi aku. nak buat itu ini sebab ada kawan-kawan yang bleh support. tapi team kali ni...buat aku rasa pening & meluat!


tapik takpe. kita kena lalui dengan tabah & gembira dengan kawan-kawan yang lain. tu je aku nak luahkan kat entri ni. kerja aku best ja. tapi kena kerja dgn orang tak best. itu je...aku masih mampu buat entri ni sambil senyum. 



psssssssssssttttttttt : asal hari Jumaat ja. feeling cuti da tebal sejak pagi. macammana nak dapat anugerah pekerja paling dedikasi ? ahaksss!

2 komen panas:

panadol said...

jan lupa wehh, sabtu nie.. :P

Cik Bib said...

@panadol : HAHA...ok. insyaAllah taklupa. doakan semoga semuanya berjalan lancar ya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...