4.7.12

ke | GYM | yo !

Assalamualaikum w.b.t....................


ehem..ehem..entri taknak kalah. kemaen tau ke GYM. bajet badan bleh jadi keketol. tapi baru angkat dumbbel yang beratnya 2.5 KG kemaen mengeluh. ape celop ? HAHAHA...

sebab aku tiada lagi komitmen. jadi, sempat je la aku nak ke GYM la ape bagai kan. ritu kelas aerobik. ni da ke gym plak. ni semua pasal INTAN la ni.thank you ajak aku weh.  kental gila la beliau g sorang je gym selama ni. terpengaruh gak akhirnya aku dengan beliau. tapi best weh g GYM yang bayar sendiri takde free-free trial..sebab ko akan lebih menghargai setiap kali utk menggunakan semua alatan kat situ. HAHAHA....

hari tu aku ada gak g GYM Fitness First tu. tapi dulu tak ramai sangat kat Fitness tu. sekarang ni ramai gilak. sampai aku kena beratur panjang la nak maen alatan dia tu. aku g yang TRIAL punya ja. so, disiplin utk main alatan gym adalah amat teruk sekali. menda free la katakan.

ada PUNCH BAG woh. SUKA! SUKA! buat aku semangat waja pukol punch bag tu sambil terbayang muka orang yang aku benci. sila jangan buat aku benci. nanti aku bayangkan korang! heh...



psssssssssssttttttttt : malam tadi pergi gym. pagi ni aku da sengal sendi otot. nampak sangat banyak lemak tepu. HAISH..........

4 komen panas:

damha said...

wahhh dah ada peningkatan diri nampak...mula2 diet atkin...lepas tu gi senamrobik...lepas tu pula masuk gym...angkat berat n bertinju..satu aktiviti sukan lasak yg jadi favorite bib ka...he333

Cik Bib said...

@damha : HAHA...peningkatan diri menda nya? saja la mengisi masa lapang. hehe...

saya suka sukan. pasni nak try muay thai lak.heh...

Anonymous said...

damha...
oo lepas muay thai leh le bersilat cekak pula ye bib...he333
tapik bukan sekadar cekak pinggang saja taw...

Cik Bib said...

@damha : HAHAHA...silat cekak sy da join da masa skola dl.
bersilat cekak pn selalu je sy wat.kekekekee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...