7.7.12

hai | la | kakak...

Assalamualaikum w.b.t..............



bebaru ni aku ada chat dgn anak buah aku kat Facebook...aku tak tahu la nak cakap menda ni kelakar ke hebat ke canggih ke whatever la. yang aku tahu. buat aku tersenyum sorang-sorang. dialognya seperti di bawah #eh..skema nya ayat aku#



kakak : atam....ohhheeeehhhhhhaaaaaaaahhhhhh atammmmm...
aku : hai kakak. macam mana tadi? dah pergi main squash tak ?

kakak : 
aku : dapat tak pemilihan squash tu tadi kakak? #pemilihan wakil skolah darjah2#

kakak : tak...kalau menang mesti dapat pergi luar negara kan atam ? tak lembek..hehehehe.
aku : ERKKKKKKKKKK .........? #speechless# kaitan luar negara & tak lembek tu apekah?


nicol David nampaknya dah ada pelapis...kehkeh!
"kakak" yang aku citer tu. ada bakat tak?


psssssssstttttttt : bebudak skrg. sembang pun kat FB. fikiran pun jauh ke luar negara. sukan darjah 2 pun amekaw squash terus. aku dulu ptandingan congkak..

3 komen panas:

mak zafierah said...

yelah iba cikgu dia yg ckp nak bawa budak2 ni sampai ke luar negara....lembik tu ...dia yg main lembik...pukul bola mcm org tak mkn jer...

Cik Bib said...

@mak zafierah : HAHAHA...tu la pasal. klakar betol sembang ngan dia. hahaha...

Wen said...

hahhahaha aku main batu bib hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...