31.7.12

Ammar | ke | Bazli ?

Assalamualaikum w.b.t................



macam mana puasa korang semua? berjalan dengan baik tak? aku harap semuanya baik-baik belaka. hari ni aku nak sembang pasal eh eh...cerita Dejavu di Kinabalu. korang tahu tak betapa aku layan cerita ni sampai terikut-ikut bawa diri ke Kinabalu. puihhhhhhhhhh sungguh. tapi disebabkan cerita ni time maghrib. maka, aku terpaksa tengok dengan cara mendonload di opis setiap hari. kehkeh.. tapi bukan aku donlod. supervisor aku. aku tukang kopipes kan hajo!


macam biasa siapa je la tempat aku berhibur duka-lara kalau bukan dengan anak buah aku. bebaru ni masa aku tengok episod yang aku terlepas. aku sesembang la dgn anak buah aku yang nak jadi Nicole David dalam entri ni.  

--------------------------------------------------------
AKU : kakak....kakak suka lelaki yang mana?
kakak : eehmmm...kakak suka lelaki yang satu tu atam. 
AKU : yang mana 1 ? #masa tu tgh keluar muka Aqasha[Ammar] tgok pic Tizz#
kakak : atam suka lelaki yang mana? kakak suka yang lagi satu tu.
AKU : japg keluar muka kawan Ammar dalam cerita ni. saja la aku nak test dia. aku tunjuk la. kakak suka lelaki [kawan Ammar tadi] yg ni ke kakak? 
kakak : bukan atam. yang lagi satu tu. #tetiber keluar muka Bazli [Nazim Othman] # HAH...! kakak suka lelaki ni la atam. muahahahaha...
AKU : errrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkkkk....? budak ni pun tahu. sabor je la aku! #nasib baik dia tak tahu pasal undi Ammar/Bazli. kalau tak, lagi taboleh bla. ahakss!#

aku sejak dari awal lagi suka Bazli. yang aku tak puashati siapa lak perempuan tetiber Bazli nak kawen tu. main petik je dorang ni. kemaen kaku lagi. apa-apa punnngg, i lap u Bazli. auccchhhhh...so sweet. 
--------------------------------------------------------


pssssstttttttttt : tengok TV skadar suka-suka ja pun. kalau korang tak tengok TV. tak semestinya korang tak suka tengok TV. mungkin sbb takde TV. sapa tahu? hekhek!

6 komen panas:

Ainn FadziL said...

weih aku x pernah tgk cite nie sebab aku awal2 lagi dah pangkah cerita sailang2 nie aku benci dowhhh smlm aku tgk dan ternyata aku tetap menyampah dan aku kesian kat bazli n pmpuan yg bazli nak kawen tu mangsa keadaan. . .fuck tiz sebab dia smua jadi kucar kacir klau dia ngada2 jab nk org tu jab nk org nie . .serius aku benci cerita tu!!!! aku x tipu hokeh!!!

**bazli nie yang mane woi? yang ex tunang tiz tu kan?

Cik Bib said...

@muCux : wah ain....aku rasa ko tgh bagi summary cerita ni kot. lagi ko nak cakap ko tak tgok.

cam siot ja....Bazli tu kekasih hati aku. eh...aha, ex tunang tiz dlm citer ni. jgn nak emo sgt yer ain.kekekeke...

Sarippudin said...

cerita ni tak faham. baik tengok sponge bop atau boboiboy lagi faham. kehkehkeh

Cik Bib said...

@ Sarippudin : HAHA..betol tu. lagi release tension kan. BOIBOIBOI...

damha said...

citer dejavu kinabalu kat talibesen tu saya jrg2 tengok le bib...tapi saya kerap tengok citer perjalanan seorang insan membawa diri ke kk iaitu citer dejavu bibs setiap episod yg disiarkan...terharu rasanya saya bila nonton citer tu taw....lagi pun watak heroin utama tu sungguh manis sekali sewaktu adegan memegang payung pelangi nan indah....he3333

Cik Bib said...

@damha : HAHAHAHAHA...kamo ni klakor la. ngehngeh! nak layan citer dejavu. ni sy ada dpd episod 1. nnti sy jual dlm btk VCD berepisod.kakakaka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...