19.6.12

pengantin | baru | ATUN ♥ ADIE

Assalamualaikum w.b.t..............


Alhamdulillah selesai semuanya dari majlis NIKAH --> MALAM BERINAI --> MAJLIS PERSANDINGAN adikku, HALIMATUN SA'ADIAH BINTI ABDUL suaminya, AHMAD AL-HADI BIN AHMAD MAHIR.


SELAMAT PENGANTIN BARU ATUN  ADIE . SELAMAT MENEMPUH ALAM BARU & SEMOGA BERBAHGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT. 

APABILA DUA HATI BERTEMU ATAS SATU MATLAMAT KERANA ALLAH. ITULAH DINAMAKAN KEBAHAGIAAN.

SEMOGA CEPAT-CEPAT DAPATKAN ZURIAT YANG SOLEH/SOLEHAH UNTUK TAMBAH LAGI BILANGAN AHLI KELUARGA KITA YANG BESAR & BAHAGIA NI. HIKSSS!

JARANG TENGOK PENGANTIN DEMAM DGN TERUK TAPI ADIK AKU SORANG NI BOLEH DEMAM TERUK DI SAAT MENEMPUH HARI BAHAGIA. MOGA CEPAT SEMBUH YA.

kami 7 beradik perempuan & 2 lagi kakak ipar dlm tema purple. 

♥ my big family. purple..purple..purple..




kepada kawan-kawan, saudara-mara & sesiapa saja yang tertanya-tanya dan terus berfikir tanpa henti kenapa aku tak kawen lagi @ korang takot korang nak kawen tp langkah bendul aku. nasihat aku....korang jangan la buat camtu. sebab susah-susah je. kalau da jodoh korang. kawen je la. sebab kalau tak...aku tak tahu korang dapat lalui apa yang aku lalui hari ini atau tak... & jangan lupa doakan yang terbaik untuk aku ya. Terima Kasih...



psssstttttt : haish...tetiber rasa nak jadi pengantin. tapi pengantin lelakinya takde lg acane? kuang3x !

8 komen panas:

damha said...

tul tu bib...sekiranya dia (nama) ditakdirkan untukmu,insyallah dia (nama)tetap milikmu...
saya turut mendoakan yg terbaik utk bib tu....semoga ada ke'manis'annya di satu hari yg indah nanti....*_* ..amin

Cik Bib said...

@damha : aha...makasih damha. doakan terbaik buat bib ya. heh...

Anonymous said...

damha...
komen saya dlm entry doa/menaiki/kenderaan bib dah baca ka atau terlepas pandang...he333

Cik Bib said...

@damha : HAHA..sy da bc la. perasan je komen tu. tp tak sempat nak reply komen. kalau sy tak bc. tak published punya. hehehe..maap la yer.

eceh...gaya cakap ngan peminat. muahahaha...

damha said...

bib dah gi karok ka nyanyi lagu duit ramli sarip dan katyjah....
dan satu lg saya undi perboalan nombot dua taw....he33333

outbound malang said...

kunjungan gan .,.
saat kau kehilangan arah ingatlah masih ada yang menolong mu
dan tetap berdoa mengharap untuk menemukan jalanmu.,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.

Cik Bib said...

@damha : HAHAHA...ramli sarip eh? ahaks.

perbualan no 2 pasal bib awet muda tu? kuikui...perasan je lebey tu. hehe..

Cik Bib said...

@ outbound malang : aha...makasih singgah.

betol tu. sentiasa berdoa memohon daripadaNya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...