2.6.12

luka | luka

Assalamualaikum w.b.t............


jari terluka bukanlah ape-ape kalau nak dibandingkan dengan hati terluka. perggghh! ekceli aku tetiber terdengar lagu pasal luka-luka ni. pastu aku carik lagu pun pasal terluka. padahal aku tak terluka pun. #motif entri ni adalah saja je sebab aku langsung tak terluka#


BOLEH TUJU LAGU TAK KAT SINI ? 
" Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Mungkin hanya bila ku mati
Kau kan berhenti tuk menyakiti "


psssttt : kalau agak-agak ada berhasrat nak luka kan aku. sila la....aku rasa aku da naek kebal da dgn luka-luka ni. ahakssss !

2 komen panas:

damha said...

hati bisa terhiris....
bila telah dilukai...
bila telah disakiti...
bila telah dikhianati..
walau tiada nampak berdarah....
namun pedihnya tetap terasa...
hati itu selembut sutera...
kan juga bisa sekeras batu...
jika salah menyakitinya...
itulah hati seorang insan...

Cik Bib said...

@damha : erkkk...okeh. HAHAHA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...