15.6.12

bomoh | & | khurafat

Assalamualaikum w.b.t.......................


aha..pepagi tadi aku sampai opis. ada member ngadu kat aku. pasal ada kisah satu khurafat ni. aku ingat menda tu macam just cakap-cakap kosong je. rerupanya memang bebetul dia sedang menghadapinya...korang percaya tak dengan BOMOH ?

makhluk ghaib dsb tu mmg la ada. tapik kalau cerita hantu yg macam da merepek-merepek tu korang rasa macam mana? masuk lak lagi dengan bawa datang BOMOH suruh plawok! plawok! plawok! #panggil/cari hantu mcm dalam filem hantu kaklimah tu# ahai la...

aku just nak tanya randomly je la...... apa korang rasa kalau korang balek kerja macam biasa. esok korang pergi kerja orang kata kau ada aura hantu la ape..? KAHKAH ! kelakar gila. tapik itu la yang terjadi kat kawan aku. kesian betul dia. 


aku da cakap laenkali tengok cite Shamsol Yusof ni pasal Khurafat. takmo....kekeke. kan da khurafat. hekhek!

 


psssssttttttt : sesama la kita doakan supaya mereka sedar dan insaf dengan perbuatan keji mereka. nak-nak umur memasing aku rasa bukan calang-calang tua. berbalikla kepada pegangan agama.

2 komen panas:

damha said...

tul tu bib ..jgn amalkan benda2 yg khurafat...amalkan benda yg bermanfaat...

Cik Bib said...

@damha : tu la pasal..tp org skrg ni. mana dia pedulik semua tu.

yg khurafat tu juga dipilihnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...