16.5.12

SELAMAT | HARI | IBU

Assalamualaikum w.b.t..............


sebab internet aku problem kemaen lama. maka, macam biasala...aku kan selalu la hapdet menda basi. tapik aku tak pedulik...asalkan aku nak share. kalau korang taknak share. pun aku tak pedulik jugak! HAHA....patut tajuk entri aku "aku tak pedulik". da brapa kali aku sebut menda alah tu. 

orang kata. bukan aku kata. hari ibu tu minggu ke-2 dalam bulan Mei. so, kalau nak ikot tarikh 14hb la harinya kan. so, sebab masa tarikh tu makayah aku balek kampung. kitorang ada peluang la nak taip mesej kemaen macam duduk kat perantauan. sedih kemaen bermadah. berpantun segala bagai..kalau tak hari-hari balik rumah. takda nya nak feeling kemaen camtu kan. tapik kadang tu..layan gak. HEH...



betapa jasa dan pengorbanan EMAK tu tiada terkira dek akal maupun apa saja formula matematik. buat aku rasa macam apa saja untuk EMAK. apa saja..!

  • kalau sakit pening mak boleh ditukar pada aku. aku sanggup...
  • kalau penat lelah mak tu boleh dtukar kat aku. #sila blajar masak cikbib!#
  • kalau mak teringinkan apa-apa. bagitau je mak. #jangan minta menantu mak eh.belum jodoh orang lagi mak#
  • kalau kena jaga mak selalu pun anakmu ini sanggup. kalau itu dapat meringankan beban dan setiap gelisah hati mak. 
  • setiap doa-doa adalah untuk EMAK & ABAH. sentiasa..tiada apa yang dapat menghalang dari terus mendoakan EMAK & ABAH. 



 EMAK & ABAH


psssssstttttt : sentiasa doakan EMAK & ABAH diberi kesihatan yang baik.  


8 komen panas:

Diana said...

Selamat hari ibu untuk mak Cik Bib ye..

Cik Bib said...

@Kak Diana : terima kasih kak. selamat hari ibu juga buat akak.

damha said...

ucapan saya pun mcm Diana juga...
Selamat hari ibu untuk mak cik Bib ye..."*_*"

"mengingati ibu setiap masa"

p[A]n[A]d[O]L said...

selamat hari ibu makcik..
semoga macik sehat2 slalu..

#kimsalamwehkatmakengko :)

Cik Bib said...

@damha : yup..setiap hari adalah hari ibu. hehe...makasih.

Cik Bib said...

@ p[A]n[A]d[O]L : makasih pan..doakan kesihatan yang baik ya. heh...

aku da sampaikan salam ko kat mak aku. heh....

WangsaBlogger.Com said...

Kita demam sket, dah tak larat nak bangun. Tapi kudrat seorang ibu, kalau sakitpun, dia akan gagahkan juga selagi mampu untuk menyuapkan anaknya makan...

Cik Bib said...

@WangsaBlogger.Com : aha...betol tu. betapa hebat dan superwomen nya seorang ibu...

hargailah selagi masih ada peluang. sobsob! tacing okeh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...