1.5.12

selamat | hari | buruh

Assalamualaikum w.b.t................


hari ni 01052012. aku sebagai wakil pekerja sangat suka la tarikh ni. pasal CUTI...kan best kalau hari buruh diklasifikasikan mengikut bulan. maka, setiap bulan akan ada cuti hari buruh. hekhek ! so, korang.......


"SELAMAT HARI PEKERJA BUAT SEMUA. SEMUA BOLEH JADI PEKERJA SEBAB SETIAP APA YANG KITA LAKUKAN ITU ADALAH SUATU PEKERJAAN." 

aku siap amek cuti lagi semalam. nak cuti panjang ngalahkan orang balik kampung kat Pantai Timur @ Utara Selatan tu. walhal aku duduk rumah ja lipat kain. #gadis sungguh !

so, sempena hari pekerja ni aku harap sama-sama la kita gembira dalam menjalan kerja kita dengan ikhlas dan bertanggungjawab. sebab setiap pekerjaan baik yang kita lakukan adalah satu ibadah sekiranya kita sertakan niat melaksanakannya kerana Allah S.W.T.

Jauhi  gejala rasuah - perasaan hasad dengki - prasangka buruk - fitnah memfitnah dan seumpamanya untuk memiliki persekitaran kerja yang harmonissssss.... #pesanan Menteri Pekerja cawangan Gombak. HAKHAK !



psssstttttttttt : walaupun cuti bekerja. namun, kerja-kerja rumah masih menjadikan aku sbg pekerja hari ini. sekian....

2 komen panas:

damha said...

slmt hari buruh juga utk bib....
dan slmt hari pekerja utk saya....

tuan2 sekalian...
pekerja adalah aset pembangunan negara....ia juga merupakan daya penggerak kegiatan ekonomi negara..oleh itu saya bg pihak cawangan penang memohon jasa baik pekerja supaya meningkatkan produktiviti utk memacu kearah kecermerlangan yg berdaya saing sesuai dgn keadaan global yg semakin mencabar...betullah spt kata ahli cawangan gombak kerja2 rumah juga diklafikasikan sbg satu kerja juga kerna ia adalah tugas harian yg perlu dilaksanakan dgn sebaik mungkin...sekian terima kasih...he3333

Cik Bib said...

@damha : HAMBOI...bebetul buat pergulungan ucapan kat sini ya...KEHKEH!

neway, selamat hari pekerja ya damha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...