23.5.12

pesanan | penaja

Assalamualaikum w.b.t...............




psssssttttttt : sedap woh rojak ni. sapa nak belanja aku makan rojak. gtau je, PM ke. jangan segan mahupun silu ya..HEHE.  #gambar basi#


6 komen panas:

Diana said...

Rojak kat mane nie cik Bib..sedap eh..?

damha said...

mcm biase nampak je iklan pic rojak tu...boleh tumpang share ke bib rojak tu..nampak mcm cedap je...dan saya nk order rojak madu satu bungkus...ada lg ka...he333

Cik Bib said...

@kak diana : rojak ni ekceli abg zaki yg blanja ritu. hehehehe....

rojak kat kajang rasanya. heh..

Cik Bib said...

@damha : pasembor kat pulau pinang tmpt damha duk tu lagi la terbaek. huhuhu...

kemaen lagi rojak madu la bagai. chait..

Diana said...

Owhh....jauh sangat ler kalo made in Kajang... heheh..

Cik Bib said...

@Kak Diana : alah...sbb abg zaki kan selalu ke kajang. tu pasalla. kalau teringin. nnti suh abg azam kirim kat mereka yg ke kajang eh. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...