17.5.12

makan | makan | makan

Assalamualaikum w.b.t..........


meh sini aku kenalkan kawan-kawan baru kat opis baru. ada sorang kawan lama. hikhik ! mereka ni menjaga saya baik disini. part jahat kalau tang goda nafsu makan aku. aku kan ON-DIET. puihhhhhhhh....

mereka semua ni gadis-gadis belaka. 2 orang dah nak kahwin. so, jangan ngada-ngada nanti ada yang PM aku cakap nak kenal dgn awek tu la. awek ni la...hukhuk! sebab kitorang dekat je ngan ampang park. kalau rasa mual makan lauk-pauk. kitorang g la pizza ke mcD ke. supaya hati tenang untuk terus berkerja..eceh kemaen lagik !

Makan @Pizza Hut : tanda meraikan aku da abes 2 minggu tempoh induction Diet Atkins. 

Izza (muka tensen dia takleh sorok) & Jija (kesayangan bos)
Nida (supervisor garang..hikhik !) & budak baru. ahai....

Makan @McD : sebelom aku start mendietkan diri. makan tak ingat !
Izza & Ida (programmer)
gadis tema ungu tukang senduk nasi masa kenduri kawen. ahaks!
jija (programmer) & budak baru..ehem3x!


so, ini la dia kawan-kawan baru & lama saya. ni ada pantun sekerat untuk mereka. 

" saya budak baru belajar. kalau salah tolong tunjukkan "
jangan marah-marah eh...nanti sentap !



psssssssssssttttttt : banyak menda baru aku belajar setakat ni. Alhamdulillah... 
semoga hari ini lebih baik dari semalam dan esok lebih baik dari hari ini. 

10 komen panas:

damha said...

beshnyer gi mkn kenduri sebab ada awek2 bertudung ungu tolong cedok nasik....berseleranyer mkn nasik kenduri...he3333

Diana said...

Best nyer makan-makan... Dah abis 2 minggu dah induction...? Ok tak Bib?

Cik Bib said...

@damha : HAHAHAHA....ceh. bahaya ni. nanti lauk tak kenduri kawen tak cukop kalau ktrg yg jaga. kuikui...

Cik Bib said...

@Kak Diana : HAHAHAHA...tu la pasal. sampai tersasul2 sebut nama abg azam. hehe...

Alhamdulillah kak. ok la..ada perubahan. takde la jadi cm Maya Karin terus kan. tapi ada la perubahannya.

Wen said...

nak dominos pizza hehe

Mr Lonely said...

walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

Cik Bib said...

@Wen : HAHAHA...da kenapa ko tetiber minta dominos pizza? nampak tak aku ngah diet tu? kehkeh....

Cik Bib said...

@Mr Lonely : thank you...

Mieya Atiera said...

Bestnyaa :)

Cik Bib said...

@Mieya Atiera : jom join jom ! hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...