4.5.12

kelas | aerobik

Assalamualaikum w.b.t..............

bebaru ni aku ada daftar kelas aerobik. bukan main tau mak jemah ! kelas aerobik tu utk perempuan ja ya. 2X seminggu /3X seminggu. yuran dia tak berapa mahal sangat sampai boleh buat aku terpaksa gadai barang terpakai, perabot rumah dan sebagainya.  #Hyperbola# cuma RM60/sebulan. lagi-lagi skrg cuaca tak menentu. so, aku tak dan nak joging 18round taman kat KLCC tu.  #ok...ini tipu. bukan hyperbola lagi!#


aku tau mesti ada yang cakap. "baik ngko buat kat rumah je sendiri. pasang youtube ke CD. ko aerobik la sampai kurus cm nasha aziz". tapik disini aku ingin bagitau ya kisah aku kalau buat sendiri kat rumah. baru nak start...CD da pasang. ok...mula 12345678 ! TIBA-TIBA........................



-------------------------------------------------------------------------------------- 


#tetamu : toktoktok ! [ bunyi pintu uma kayu yg diketuk tanda ada org datang ]
AKU : kejap! kejap! kejap!

#tetamu : watpe? makabah mana ? ni abang ada bawa laksa, rojak pasembor, nasi ayam bla bla bla.....air tembikai laici. bla bla bla.
AKU : wahhhhhhh....sedapnya ! [ terlupa da perihal aerobik SDN BHD tadi ]

see....korang nampak tak kegagalannya disitu untuk buat senaman di rumah? GAGAL ! tak cukup lagi kegagalan yang tu. datang lagi kegagalan yg lain.

--------------------------------------------------------------------------------------

AKU : bluuuuuuuuuuuuuuurrrrrpppp... Alhamdulillah. pergi depan parent tgh tgok TV. join sekali. tak syok duduk landing amik bantal bagai. [ CD Aerobik tadi ntah apa citer ] 

yer...kegagalan buat kali kedua dan seterusnya...AMAT GAGAL disitu !

--------------------------------------------------------------------------------------

pssssssssstttttttttt : susah la macam ni nak jadi persis Maya Karin. sobsobsob ! tapi ingat bersenam bukan utk kurus ya. tetapi adalah utk SIHAT ! sekian.

8 komen panas:

Diana said...

Cik Bib...

Semoga takde ganguan lak di kelas aerobic....heheheheheh

Eh, akak berminat nak joint jugak..apa nama tempat tu eh.. Nanti petang akak nak pergi tanye...

Chikebum Buzz said...

Berusaha!! jangan mudah putus asa !! haha ..

Cik Bib said...

@kak diana : hehe...ala, aerobik suka2 je kak. nanti sy PM kat abg azam no fon dia ye.

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : kakak...mmg sy berusaha. tapi tu antara gangguan2 nya..kekekekeke.

damha said...

saya dah tengok pic bib pakai baju kunin masa erobik tu...wahhh dah semakin ramping ye...
mcm model le....he333

Cik Bib said...

@damha : HAKHAK..nak kena pukol ke? chait. saya da mmg ramping ya. harap maklummmmmmmmmmmmmmm. kuikui...

Anonymous said...

salam..ape nme tmpt aerobik tu??i tgh cari kelas aerobik ni..thanks..

Cik Bib said...

@Anon : salam....nama tempat dia. Anis Beauty. dekat bangunan sebelah Giant tuh.

kalau nak details. PM la kat bib2426@gmail.com. i bg no fon...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...