16.5.12

HARI | GURU | 2012

Assalamualaikum w.b.t..............


hai korang...da lama rasanya tak mai blog ni wat entri baru pasal internet problem tahap melampau-lampau. internet kat rumah problem sampai 5 hari. tak cukup lama tu. pergi opis. boleh pulak UNIFI opis problem pulak. kabel kena gigit zombi. dah takboleh buat kerja terpaksa la main games Chuzzle dan pelbagai games lagi. kesian betol...!

ekceli tiap-tiap tahun masa tarikh 16MEI hari guru disambut di seluruh negara tanda menghargai jasa guru yang membuatkan kita boleh membaca, menaip, mengupdate blog dan segala macam menda kita boleh buat hari ni dengan adanya ilmu dari seorang bergelar guru. 


kakak aku ada 2 orang cikgu termasuklah @KAKLONG & @KAK LILAH. kawan-kawan aku yang cikgu memang tak terbilang la ramainya. semoga kerjaya yang mulia ini diberkati Allah S.W.T....

"TERIMA KASIH CIKGU/PENSYARAH/CIKGU AEROBIK/CIKGU MEMANDU DAN SEMUA YANG PERNAH MENGAJAR AKU SEPANJANG HAYAT INI."


Motto Hari Guru 2012 : Guru Inovatif Melonjakkan Transformasi Pendidikan Negara.



pssssttttttttt : tetiber je setiap 16Mei tetiber timbul perasaan untuk jadi cikgu. cuti sekolah dah nak dekat. lagi buat aku nak jadik cikgu...

3 komen panas:

damha said...

selamat hari guru juga drp saya...
siapalah kita tanpa guru...
kerna guru quran lah kita boleh membaca quran utk dijadikan amalan sepanjang hayat...
guru umpama pelita yg menerangi sebuah kegelapan...disebabkan ilmu lah kita berada di dalam cahaya kebenaran..
ilmu xkan dtg tanpa di tuntut...
ilmu akan pergi jika x di amalkan...
sekianlah saja sedikit muqaddimah saya ttg guru....

Cik Bib said...

@damha : yer..betol tu. heh...

kamo bagi ape kat cikgu kamo di hari guru ni? hihihihi..

damha said...

x bg apa pun..cuma saya kenang jasanya je....he3333..bib pula ? >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...