10.4.12

selamat | bertunang | HANI♥FAIS

Assalamualaikum w.b.t.............

last Saturday...eceh. adek bongsu aku, Siti Rohani telah selamat menjadi tunangan orang iaitu Fais Fadly. cantik beliau persis kakaknya (AKU). #maap...typo#



Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan baik-baik saja. maap kepada semua kalau ada terkurang kat mana-mana. semoga adik-adikku, HANI & FAIS akan bahagia dan segera bersatu dan ke jinjang pelamin. bukan jinjang, kepong ya. tu hari-hari korang boleh pergi. hehe...

meh kita tengok gambar sekitar majlis Pertunangan HANI  FAIS.




selamat bertunang fais fadly  siti rohani (07042012)

macam biasa. my big big family. hikss 

KAKAK DOAKAN SEMOGA PERHUBUNGAN KORANG DIBERKATI & JANGAN LUPA BATAS-BATAS DALAM PERHUBUNGAN SEBELUM BERKAHWIN. SELAMAT BERTUNANG ADIKKU. SEHINGGA BERTEMU DI MAJLIS PERNIKAHAN TAHUN DEPAN 2013. 


psssssssstttttttt : ni je la yang dapat dikongsikan. kalau nak tengok lagi banyak. datang rumah nanti ya. kita layan album. wah....

8 komen panas:

damha said...

tahniah ye hany...
selamat bertunang drp saya utk hany...
semoga berbahgia selalu hendaknya...
pesanan saya sama mcm pesanan bib tu....

Hany Anny said...

hehehe.mekasih kakakku! insyaAllah, doa2 kan yg terbaik.. ;))

p[A]n[A]d[O]L said...

selamat b'tunang buat adeq ko bib..
dan untuk engko bib, selamat pengantin baru..hahahaha :P

Cik Bib said...

@damha : huhuhu...mana bleh ucapan sama dgn saya. haip!!

Cik Bib said...

@Hany Anny : aha...sama-sama berdoa. jaga diri.

Cik Bib said...

@p[A]n[A]d[O]L : makasih pan. aku ngah cari pakej hanimun kat sabah ni. puiiiiiiiiiiii...

yus zana said...

eh....xde butang like ke.....hahahahhahahah
selamat juga buat kamo ...cik bib

Cik Bib said...

@yus zana : siapa cakap xde button like?
Tak nampak lettew...chait!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...