26.4.12

jangan | mainkan | perasaan

Assalamualaikum w.b.t................ 


erk...tadi timbang punya timbang. saja la kan....baru 2-3 hari diet. da bajet nak timbang. PUIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHH....tapik! tapik! 

kemaen tau gambar ni. lihat saja kuku kakinya. cett!

penimbang aku ni salah ke memainkan perasaan aku ke hape ntah. bleh je macam da hilang beberapa KG ni. acane ni ? konpius den dibuatnya. betul ka ? utk 2-3 hari layan diet Atkins ni. takkan la sampai 5 kg kot ? ah..tak percaya la aku ! esok nak try timbang guna timbang kati plak la yg biasa buat timbang daging-ayam-sayur kat pasar tu. kot la guna penimbang tu 15kg lak hilang jisim aku. HAHAHA... 

rasa cam sedih pulak tengok nasi briyani gam. spaghetti. mihun goreng pedas. roti canai, roti gandum dan segala macam makanan berkarbohidrat & bergula. tapik asalkan ayam penyet masih leh bedal. aku terima je seadanya syarat-syarat diet ni. AHAKSSS ! 



pssssssssssssttttttttt : korang rasa logik tak turun 5kg dlm masa 3 hari ? aku rasa cam tak logik je. tapik da 97 kali aku timbang ni. sama je bacaan dia. #argggggggghhh...tipo la !


14 komen panas:

muCux said...

aku rasa timbang tu salah tu beb
hehehehe

Diana said...

Wa...Bib...Good improvement!!
Betul la tuh...kalau penimbang yang Bib guna tu, yang memang selalu dah guna untuk timbang berat... Lain la..kalo dulu guna timbang lain, nie baru naik timbang tu lak...kot la timbang tu tak ok...

Try laa..pg timbang kat lain gak.. Kalau macam tu jugak beratnye....yes!!! Anda berjaya!

Cekalkan hati tau... walau terliur cam mana pun... Ingat, kita ada matlamat kan..heheh Nanti da dapat berat idea.. leh la rasa balik apa yang tak boleh makan sekarang nie..

Good Luck Cik Bib...

Cik Bib said...

@muCux : aku rasa tak kot. sbb td aku timbang lg. da turun lg 1kg..acane ni?adehai la..

Cik Bib said...

@kak diana : HAHA.tu la. tatau la penimbang tu maenkan perasaan ke ape. tp timbang kat penimbang lain pun cenggitu gak. hiksss!

Cik Mira said...

wahhh share la cane diet! nak juga!

Cik Bib said...

@mira : aha...mira, akak wat diet atkins. tak amek karbohidrat & gula. ade akak wat entri pasal diet atkins. cer-usha! cer-usha!

Diana said...

Congrat Bib...Betul la tuuuu..
Kita usaha lagi keh....
(Sampai dapat seperti yang kita nak..)

Cik Bib said...

@kak diana : aha..takde la nak kurus sgt. tp sebab ras da gemok sangat ni. hadoila...

tapik saya rasa macam tak caya je. takkan la secepat itu?

Diana said...

Ye la tuu..
Tengok seminggu dua lagi..
Banyak lagi tak penurunan...

Lain badan lain penurunan..
Mungkin Bib jenis cepat turun..
Mana tau..

Cik Bib said...

@kak diana : maybe sbb 2minggu induction ni kot.sbb mmg xamek karbo n menda bergula.haha..tah brapa lama la bertahan.hekhek!

damha said...

mengikut pendapatan saya agak logik juga jika dlm masa 3 hari hilang 5 kilo sebab mungkin spring dlm timbangan tu jamped..atau terkeluar drp body timbang tu...atau kemungkinan timbang itu tidak mendapat kelulusan sirim...he3333

Cik Bib said...

@damha : chait...nak kena belasah ni. haish!

damha said...

opsss pembetulan drp fakta yg lalu..
saya nampak cik bib ni makin ramping cikit le drp yg dulu...he3333 *_*

Cik Bib said...

@damha : KEHKEH...dan2 je la sy ramping cikit. cisss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...