1.4.12

goodbye | jujurco

Assalamualaikum w.b.t...........

so, Jumaat lepas tamat la tempoh aku berkhidmat kat opis lama. 
2 tahun setengah juga aku keje sini + 5 bulan aku praktikal 
 28122009 -----> 30032012 banyak kenangan suka-duka. 

rasa macam sedih pulak nak tinggalkan kawan² . 
tapi demi meneruskan misi mencari sesuatu pembaharuan. 
aku gagahi jua. last day buat aku rasa macam TAK JADI MAHU BERHENTI.

kepada kawan², SELAMAT MAJU JAYA SEMUA & MINTAK MAAP ZAHIR BATIN.
andai terkasar bahasa, terburuk sangka dan segala jenis keburukan. 
DAN yang baik itu datang dari Allah & yang buruk itu datang dari diri ini.
kat sini aku tepek la gambar sepanjang seminggu sebelum. ala² FAREWELL gitu.




terima kasih buat kawan²  yang best. mesti rindu korang sampai aku kurus. 
TO ALL : terima kasih untuk segala kerjasama dan kebestan korang selama ni.
kak siti : makasih utk katak yang comel & banner frame yang gambar akak cun-gambar sy gedik. ok fine ! nama katak tu : CHIKEBUMCIT.
abg nizam : makasih untuk frame kaca yang cantek. saya suka sangat.
fauzi : makasih untuk buku "Hebatnya Kuasa Istikharah" & kompas arah kiblat. 
kak zeti : thanks utk kek yang cantek sampai sayang rasanya nak makan. 
meksha : thanks utk entri blog yg comel. siap salah lagi link tu kan. haish !

pssssssstttttt : dupdap-dupdap untuk menghadapi APRIL yang penuh misterius. #kemaen#

8 komen panas:

faeza eigheverlens said...

Amboii meriah nyer majlis :)

Cik Bib said...

@ faeza eigheverlens : HEHE...last day kasi meriah siket .huhu... :)

damha said...

tahniah ye drp saya kerna dapat tugasan yg baru...kerja dlm suasana yg baru.....dan dpt kawan sekerja yg baru....jgn lupa org yg lama ye...he333..good luck for you...moga2 dimurahkan rezeki dan cepat dpt jodoh...he3333

Long-Kang said...

chomeyy nyer dpt katak =)

Zam Spyder said...

semoga berjaya bib.

kami disini akan sentiasa mendoakan kejayaan dan rindukn telatah cik bib..

jmpe kat highway DUKE jgn lupe tegur2 sy plak.. hehe =P

Cik Bib said...

@damha : terima kasih ats doa & ucapan. doakan sy bertemu jodoh skali tu. hehe...

Cik Bib said...

@Long-Kang : aha...katak tu comel gilak kan? heh....sy suka. kena dgn nama yg sy bg tu. hihi..

Cik Bib said...

@Zam Spyder : makasih abg nizam. yup...nnti kita jpe di highway duke jgn lupa tegur tau. hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...