5.4.12

blur | tempat | baru

Assalamualaikum w.b.t........


HAI....lepas aku da canang kemaen gambar farewell bagai kat sana sini. diz week mula la aku kerja kat tempat baru. suasana memang berbeza. it's good for me. jauh memang jauh berbanding opis lama. aku da mula menjadi perempit tegar kembali. hari² lalu DUKE mesti jumpa motor besar KAWASAKI kaler putih. adakah jodohku di tengah highway DUKE ?  #oh....sweetnya!# 


1st day aku kat tempat baru, ramai yang tanya aku ...........

BIB, MACAM MANA KAT TEMPAT BARU ? #soklan ni paling susah nak jawab..#
BIB, ADA PAKWE HANDSOME TAK ? #ADA...tapi kat bangunan laen kot#
BIB, BOS KO MCM MANA ?DA KAWEN KE ? #bos aku DATO'/chinese. da kawen#
BIB, ADA KERJA KOSONG TAK ? #tempat 0 = kerja 0 tak? sbb ada byk tempat 0 ni
BIB, MASUK KERJA PUKOL BERAPA ? #masuk kerja pukol 9.30 pagi#
BIB, LUNCH PUKOL BERAPA ? #nama pun lunch. tengahari la uik#

neway, makasih pada kawan² yang caring pasal aku. ekceli, aku masih lagi baru. dalam suasana menyesuaikan diri. sekarang ni aku cuma tgh stadi pasal sistem dorang develop. kawan² kat sana okeh. lebih kurang rakan sebaya ja. cuma aku rasa amat BLUR sampai tak paham menda dorang cakap mahupun buat lawak. blur kan ? blur kan ? 


pssssssstttttttt : aku harap aku boleh dapat banyak pengetahuan dan pengalaman baru kat company baru ni. aku masih dalam mode : BLURRRR !

4 komen panas:

damha said...

bib...moto bib ke yg ada dlm pic kat highway tu ....
bib...ko wat tugasan yg macamane..
bib...ada apa2 perubahan ke drp tempat keja yg lama..
bib...pesanan saya keja leklo ye....walaupun masih blurrr..

sekian itu saja yg saya nk tanya...he333

Cik Bib said...

@damha : HAMBOI...banyak nye soklannya.
tu bukan motor bib la. motor bib superbike gitu. hehe..
tugasan i lebih mencabar.
ada banyak perubahan dgn tempat kerja yg lama.
makasih ya dgn pesanan anda. hahaha....

zaza neiji a.k.a shaz said...

k.bib..keje kt ne skang..???hmboi lalu duke gitu xde la jem ek bwk moto....x cm owg nek bas..huhu..:((

Cik Bib said...

@SHAZ : akak keje kat ampang. kamo kerja katne shaz ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...