12.4.12

09 | 04 | 2012

Assalamualaikum w.b.t....................

wah...cepatnya masa berlalu. dah pun April 2012. dan biasa ah APRIL kan bulan aku. so, biasa ah. kena la ada entri mengenang-terkenang-kenangkenangan. PUIIIIII....

baru aku perasan sejak aku berblog start 2010. ada 2-3 entri hari jadi DAN aku kembar kan. harusla kena wish kat kembar aku. tapi apsal kembar aku tiap-tiap tahun birthday dia best ? bersalin la. baru abes pantang la. tiap-tiap tahun upgrade.aku gak yang cenggini je. tapi nak wat acane. terima la qada' dan qadar Allah S.W.T. 


so, cuba korang tengok menda aku lalui dari dulu sampai la ni. SAMA kan ? SAMA kan ? ni entri masa 09042010. then, ni plak entri masa 09042011 vol 1 & 09042011 vol 2. perggghh...taboleh bla ada volume. cam buku rujukan sains tingkatan 5 sangat tau !

so, masih menda yang sama tahun ni. terima kasih kat korang semua. aku rasa berdosa sebab buat korang bagi ucapan yang sama tiap-tiap tahun. sebab korang still kena put 

"SEMOGA CEPAT DITEMUKAN JODOH , CEPAT KAWEN CEPAT , JOM NAIK PELAMIN , MAKAN NASI MINYAK , MINYAK CAP SERI MURNI & ETC".


psssssssssssssttttttt : cepatnya masa berlalu kan ? aku plak semakin muda. muda. dan muda. AND ...remember! kata-kata itu satu doa. sila kata yang bebaik je kat aku. 

12 komen panas:

yatie said...

iba....gambar coklat tu nampak sedap sgt....ko tlg carikan akak coklat camtu....

Cik Bib said...

@kak yati : HAHA..ni cari kat google. cuba la cari. pastu kalau jumpa. save gambar dia. kakakaka...

tp rasanya ada jual kat KLCC ni. hikss!

damha said...

happy birthday to you cik muda bib...
ko mmg awet mudo....
tabohkan hati menempoh dogaan hidop..
moga2 coria2 slalo hendoknyo..
apo2 pon hidop perlo diteroskon..
cik bib slalo masak guno minyok cop seri morni ka...he3333

Cik Bib said...

@damh : makasih..hadiah sila pos ya. nnti sy PM alamat. wakakakaka..

tak la. sy guna minyak cap buruh. kehkeh..

damha said...

oooo saya cuma guna minyak kelapa laut afrika je....he33333

disini saya ingin pos hadiah puisi jetaw sebab x payah guna alamat...he3333

kini hari itu menjelma lg....
mengulangi sejarah nan silam...
melewati hari2 yg berlalu pergi...
membiaskan kenangan indah...
membisikan irama nan syahdu...
ku tetap menanti hari itu....
kerna ia memory sejarah hidupku...
walaupun ada tikanya...
sedih n kecewa..
namun bahgia tetap ada...
iringan doa restu dari ibu n ayah..
jua doa n harapan dari teman2...
membuatkan diri ini....
bertambah kuat semangat...
dalam menempuhi realiti kehidupan...
sesungguhnya aku tahu....
kekadang hidup ini tak seindah yg kita harapkan...
apapun ku berjanji...
ku akan hadapi apa jua rintangan yg mendatang...
walaupun penuh dgn duri n ranjau...
ya Allah ku memohon padaMu....
agar dipermudahkan segala urusan...
dunia dan ahiratku....amin

Cik Bib said...

@damha : HAAHAHAHA....hadoila kamo ni damha uik.dan2 je bg hdiah puisi kan.menyampa!

Sy xpaham la bc puisi.sila bg dalam bentuk pantun.wakaka..

damha said...

sbg memenuhi permintaan cik bib disini saya perturunkan beberapa kerat pantun.....he333

hendak beli pisang sekati..
hajat dihati nak wat pengat...
biarlah dugaan silih berganti...
namun ku tetap kuatkan semangat.

cik bib suka makan rambutan...
pekena pula kopi secawan...
apakan daya sudah suratan...
ku terima dgn penuh keredhoaan.

kegemaran bib ialah nyanyi...
sora merdu banyak yg suka...
walau hati terasa sunyi...
teman2 pengubat duka.

cik bib suka bermain scuba...
sambil memakan buah ciku...
ku harapkan bahgia menjelma tiba...
buat penyeri didalam hidupku.

ada faham x cik bib....

Cik Bib said...

@damha : HAHAHAHA..hadoila damha. sekali bagi pantun bebetol la. chait.

saya nak minta baju PENANG la. boleh ? wakakakaka..bestnya rasa permintaan tertunai. wakakakaa..

damha said...

haaa nk minta baju penang...boleh boleh...haa permintaan ini mmg perlukan alamat lengkap....tolong PM alamat ye..insyallah akan saya tunaikan permintaan terakhir cik bib tu...he3333

Cik Bib said...

@damha : YEAAAAAAAAAAYYYY....ahahaha. nak PM alamat katne?huhu...

damha said...

PM alamat dlm mesej FB.....he3333

Cik Bib said...

@damha : haish...malo i cenggini. puiiiiiiiiiii...KEHKEH!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...