7.3.12

perihal | CIK

Assalamualaikum w.b.t..........


lately aku rasa penggunaan CIK / PUAN  ni semakin penting dalam kehidupan seharian. mana taknya, email pun deme nak letak cik. bila macik kerepot deme letak CIK. bila yang cun-melucun-single-mingle deme bubuh PUAN. why ? why ? maybe pasal deme tatau pun ngko makcik ke gadis ayu ke kan. bukan salah deme pun la kan sebenarnya pun. TAPI..........

bebaru ni aku ada pergi satu klinik di mana aku rasa macam HAIRAN memikirkannya sehingga hari ini. ape kata korang tolong fikirkan sekali untuk aku...BOLEH ?

situasi di klinik

AKU : nak daftar. dari syarikat BLA BLA BLA. nah IC
staff : ok..kejap ek. #pergi amek list nama kitorang#
AKU : #sedang isi borang maklumat pesakit#
staff : erhmmm....nama kat list lain. dekat IC lain. 
AKU : laen da kenapa pulak ? #da dekat 3tahun aku duk ulang-alik klinik ni.#
staff : kat list CIK HABIBAH. kat IC HABIBAH . #muka serius minta penampar#
AKU : @#$%^&*($%^*&^%$#. bukan ke CIK tu panggilan je ? #muka sinis#
staff : diam...terdiam...berfikir...was-was dgn aku ?


ppssssssssstttttttt : betapa pentingnya fokus ketika cikgu Bahasa Melayu mengajar ketika di dalam kelas ya anak-anak. sebab efek dia bila dewasa amatla sedih lagi menyedihkan.

7 komen panas:

muCux said...

hahaha
ponteng lettew time kelas BM

zetty said...

Aduh... Sadis giler... Mau makan tangan dak tue... Spesis planet mana dak tuh... aku x paham... da la layanan kelas paling bawah.. kira fail tahap -nye....

zetty said...

panas ati dengar... dak tue duk planet mana bib?

Cik Bib said...

@muCux : tu ah pasal. aku igt dia wat lawak mintak penampar. skali dia mmg nak minta penampar...HAHA!

Cik Bib said...

@kak zeti : HAHA...tu la pasal. saya ni da la seorang pemarah. mmg budak tu cari nahas betol. AHAKSSS!

fiezah91 said...

hahahaha. kesiannya. adoiii

oi ko ckp apa hah yg simbol2 tu.hahahaha

Cik Bib said...

@fiezah91 : aku tak cakap pape...aku cuma rasa cam blurrrrrrrrr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...