2.3.12

pening | kepala

Assalamualaikum w.b.t..............

masuk ja 1hb Mac...tetiber aku rasa macam pening semacam. tak tahu mana datang pening ni. sangat tetiber. nak kata demam tak demam. nak kata mengada-ngada....mungkin la kot. imagine aku taboleh berdiri pun. rasa nak pitam. da lama la aku tak rasa macam ni. 

pergi klinik sebab takboleh jadi ni. ntah-ntah aku darah tinggi. takpun ada saket lain ke. TAPI.....pergi klinik macam sama ja. tapik at least leh sedapkan hati. TAPI-TAPI....

DR : kenapa ye HABIBAH ?
AKU : saya pening-pening la DR. rasa nak pitam ja. tatau pasal ape ni. 

DR : sejuk tangan kamo ni. menggigil-gigil ni. nak inject tak ?! sebelum ni mmg ada MIGRAIN  ke ? #sambil check tekanan darah#
AKU : aik DR, sampai nak kena inject ke ? ikut la. tapi kena ke ? sy takde migrain pun.

DR : takde la..tapayah pun takpe. makan ubat je. kat opis banyak kerja ke HABIBAH ? penat sangat ni. saya bagi ubat. nnti makan, pastu rehat kat rumah banyak-banyak. 

AKU : tekanan darah saya macam mana DR ? darah tinggi ke ?
DR : takde la..ok je. 
AKU : fuhhhhhhhhh...lega. 


balek-balek rumah terus muntahmuntah, aku nak makan ubat. tengok balek ape ubat dia bagi. ok...aku pening kepala dapat ubat gastrik & tahan sakit. MOTIF ? wateverla dokto. asalkan aku dapat MC kau! sebab kau jugak yg suruh aku balek rehat tido kan ?



psssssssstttttttt : kepala masih pening. dan kalau masih pening. pergi klinik kerajaan plak la.

4 komen panas:

Anonymous said...

damha...
eloklah kiranya bib gi kinik gomen pulak kalo x baik jugak..mungkin dr sabudin ada kat cana ...dia leh bg ubat yg mujarab cikit...he3333

Cik Bib said...

@damha : sabarudin bukan tukang kasut ke? da jadi doktor ek skrg? HAHAHA....

Anonymous said...

damha...
sebut betoi2 DR. SA BU DIN ....utk pengetahuan cik bib
SABARUDIN tu kawan baik saya sejak kecik2 lg....mmg betoi..dia jadi tukang kasut jalanan bersama2 dgn saya sejak dulu lg.....tapi saya dah lama berenti taw ....he333

Cik Bib said...

@damha : HAHA...sekali salah da. SABUDIN ya..bukan SABARUDIN. muahahaha....choi~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...