21.3.12

burger | bakar | kaw-kaw

Assalamualaikum w.b.t..............


kebelakangan ni kemaen heboh pasal burger bakar kaw-kaw ni kat FB la ape. buat orang ramai rasa nak try. walaupun orang cakap kena beratur sampai 2 jam la ape. punya la nak rasa suasana yang diceritakan. aku , TREX & AMY gagahi jua.

apa yang aku baca tu sebijik sama dgn apa yang aku dah rasa sendiri. aku rasa menda ni mmg pertama dan terakhir aku buat menda camni. walopun berbaloi pasal sedap HAHA... 

tu la dia burger bakar yang dilises. BEEF BACON.
aku dan no bertuah. bertuah kejadah lagi satu nak 100 ?
adegan ngeris di kala jenuh menunggu sampai 2 jam.


burger ni seketol regenyer paling murah RM 7.50 kot. yang aku beli macam gambar kat atas tu rege dia RM10 sebijik. kitorang beli 9 bijik. kira la sendiri brapa totalnya. sesuai dengan no 99.

beli tapau pasal kitorang pegi beratur sana kol8.30 camtu. dapat burger dalam kol10.45 camtu. KENTAL bukan ? #ayat manis padahal buang masa#  kitorang tapau ja bawa balek makan kat rumah. perggggghhh...sedap mmg sedap. tapi mood tercalar dek tunggu lama buat efek rasa dia kurang siket. HAHA.... 


pssstttttt : lepas ni siapa nak pegi makan burger ni. nasihat aku. korang pegi beratur. pastu sila pergi Jusco Wangsa Maju @ Wangsa Walk ke. lepas dua jam. korang datang balik ya.


12 komen panas:

LadyBuzzz said...

urf ...tgk pun muak ..!

yus zana said...

hawau ko....sib baik akak x berbadan 2...kalau tak...ko tanggung yek.....hahahahhaa

damha said...

burger bakaq.....hahaha...utk pengetahuan cik bib saya lom merasa lg burger bakaq tu.....nampak mcm cedap je...nape cik bib x terbalikan no 99 tu supaya jadi 66....mcm nama saya damha..bila terbalikan jadi ahmad...he33333

Cik Bib said...

@LadyBuzzz : HAHA...tak cuba tak tahu.

tapik kalau muak. sila jangan tengok. hiksss..

Cik Bib said...

@yus zana : HAHA..kaklong, nanti datang uma mak. beli la..tapayah nak berbadan dua sangat la...HAHA.

Cik Bib said...

@damha : HAHA..tu ah. tapi kalau nama saya terbalekkan sama je.

heh.....

muCux said...

sedih saya
kamu pergi tak ajak saya
padahal kamu tahu saya
mmg teringin sangat nak pergi

damha said...

erkkk HABIBAH.bila diterbalikan jadi HABIBAH juga.....BIB bila terbalikan jadi BIB juga....uniknya nama awak ni.....susah nk dapat nama yg semcm nie....he33333

Cik Bib said...

@muCux : chait..bila masa lak ko gtau aku ? aku baru tgok FB ko.

ko ngadu kat saie ja. bukan kat aku pongggg. kalau tak, aku da angkut da ko skali. takpon aku tapaukan ko. maybe later ya beb..

Cik Bib said...

@damha : yer..betol tu. unik kan nama saya ? sama macam saya gak.

kesimpulannya, saya UNIK. kekekeke...

Zam Spyder said...

bile nk banjer sy berger ni cik bib? =P

Cik Bib said...

@zam spyder : insyaAllah...satu hari nnti. heh..bila kamo nak blanja sy makan kenny rogers? wah..tetiber.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...