3.2.12

SOFIYYAH | AZ | ZAHRA

Assalamualaikum w.b.t.............


lapanbelasharibulan-dua-duaribuduabelas. KEMBAR aku selamat lahirkan bayi perempuan yang comel. da dapat sepasang da beliau. sangat jeles okeh. aku jangan cakap sepasang. pasangan pun entah kemana. hekhekhek... 


gambarkuning sebab baby ni kena demam kuning. tapi da ok da...

tapi da rezeki beliau begitu dan rezeki aku begini. apa lagi nak dikata. so, mari kita lihat bayi comel ini. secomel ibunya dan juga kembar ibunya. HAHA...nak gak enterframe cenggini. SOFIYYAH AZ ZAHRA nama diberi....


buat kembar, Khadijah Abdul. selamat berpantang & jaga diri bebaik ya. jangan lasak-lasak, tahu? hang tu operate. kalau hang ada kat sini kitorang leh tolong jagakan & tengok-tengokkan hang. neway, cepat sembuh ya. 


semoga Sofiyyah & abangnya, Muhammad Qayyum Rayqal akan menjadi anak yang soleh dan solehah suatu hari nanti. buat Safirul Amar, sila bawa KEMBAR i makan ikan bakar Umbai lepas abes pantang. dia da rikues macam-macam nak makan tu. ajak i sekali. HAHA..




pssssssssttttttttt : siapa tak percaya ni kembar aku, sila berdiri tegak dan nyanyi lagu Negaraku sampai habis ?!..hikssss. 

3 komen panas:

damha said...

tahniah ye bib kerna dpt sowang kg anak buah tu...moga2 bertambah meriah lah lg bila tiba hari raya nanti....kepada baby soffiyah az zahra jgn lupa amik duit raya nanti ye kat mk cik bib...he3333
saya dah berdiri tegak bila dgr lagu negaraku sampai abis nyanyian bib tu...merdu juga ye sora bib tu..he3333

Cik Bib said...

@damha : makasih...haah, bertambahla kos duit raya tahun ni. hehe..tp takpe. yg penting meriah....

Hany Anny said...

soffiyah comel! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...