1.2.12

sesekali | kurasa | teringin

Assalamualaikum w.b.t............


da beberapa hari ni teringin makan piza. 
gaji tak masuk lagi. takpe la. hold dulu. 
pembawakan tekak rasa ngidam itu ini.
malam tadi nampak iklan piza lagi. 
gaji mana masuk lagi. (ayat berulang..)
takpe la. korek tabung. 
dapatla hasil siket sebanyak. 
RM 24.35 duit satu sen tak kira. 
cukupke ?! TAK CUKUP !!
oh..aku ada tlg jualkan bedak MIAMI
kawan ada bayar RM20. 
guna dulu duit tu. da jadi RM 44.35...
da cukup rasanya! boleh makan piza.
YEAAAAAAAYYYY!


ok...da semangat deal dengan kawan.  tetiber dia kata jiran dia rumah masuk perompak la. gaji dia tak keluar lagi la. dan macam-macam alasan takde kaitan dgn piza. grrrrrrrr...duit tabung aku banyak kot. so, AKU SEDIH. tiba-tiba aku rasa macam aku tak suka piza lgsg da.


psssssssstttttt : perit juga rasa bila nak sesuatu tu tak dapat disebabkan hal-hal yang remeh-temeh. tapik lagi taboleh bla ngidam piza kemaen.ntahpape.

8 komen panas:

missSenget said...

kalah orang mengandung..

tapi aku yakin, benci ko kt pizza x lama..

Chikebum Buzz said...

tapik..kan boleh gi makan sorang...hahaha .. dasar manjak ! =P

faeza eighteverlens said...

alaa gi jer sorg..wat selumber je laa kalo org jeling2 tgk mkn sorg2 huhu...

haii salam kenal..sy blogger bru..jln2 jmpe blog nie..nk mnta kbnrn nk taruk link blog nie kat blog saye yer..jom exchange2 blog :)

Cik Bib said...

@missSenget : yela...siapa nak blanja aku piza pasni. kompem aku cair balek.kekekeke....

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : tapik kan. hati saya bagai dihiris-hiris.ececeh..

makan sorang tak syok. dgn siapa lagi saya nak bermanjaaaakkkkkkkk. kenapa ada huruf K ?HUHU...

Cik Bib said...

@ faeza eighteverlens : makasih komen sini. yup...da add da kat blog list...selamat berblogging ya.

Anonymous said...

damha...
istilah mengidam ni biasa nya dtg drp wanita yg telah hamil....tetapi jgn salah sangka ye org lelaki pun mengidam jugak tau....he3333...
tapi tu x kisahlah..erti mengidam sebenar2nya adalah teringinkan sesuatu samada laki n pompuan..bila kita mengidam atau teringinkan sesuatu (spt dlm kes ni cik bib teringinkan pizza)kita akan berusaha utk mendapatkannya dgn sedaya upaya...tapi kekadang ada halangan yg tertentu (spt dlm kes ni juga ialah umah jiran kawan cik bib dimasuki pencuri dan satu lg alasan yg mungkin juga munasabah(bukan munasarawak tau)ialah gaji x masuk lg).....mengikut pendapatan saya terpaksalah kita menerimanya dgn hati yg redho......
kan gitu cik bib...he33333

Cik Bib said...

@damha : yer...redha la. heh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...