8.2.12

pesanan | buat | perempuan

Assalamualaikum w.b.t.........

tadi aku duk jenjalan kat FB. ada la satu menda ni wat aku rasa cam menarik untuk dikongsikan kat sini di kala mood balik Pangkor yang ala-ala malas taip. yang lagi bestnya pesanan ini adalah untuk kaum perempuan rasanya.hikkkkksss! #kopipes je# 


Jangan pikat lelaki kalau anda tak bersedia cintakan dia.
Jangan buat lelaki tu jatuh cinta kalau anda tak cintakan dia. 
Jangan memberi lelaki harapan kalau anda tidak pasti. 
Jangan sakitkan hati lelaki kalau anda tiada hati untuknya. 
Jangan mainkan perasaan lelaki kalau anda tiada perasaan untuknya.
.HARAM.

ape benarkah kenyataan di atas ? dan lagi satu persoalannya disini....kalau lelaki pulak yang buat perkara seperti di atas. acane plak ?  #tttteeetttt...#

gambar takde kaitan dgn tajuk. kat Lumut ada kapal baru woh.

pssssssttttt : ape-ape pun yang baik itu datang dari Allah S.W.T. dan yang buruk itu datang dari diri kira sendiri. wallahualam.....


9 komen panas:

muCux said...

amboi kemain kau g pangkor. . .

Hany Anny said...

ayat2 di atas mmg sesuai gitu.kehkeh. ;p

Anonymous said...

@damha...
juga satu pesanan utk lelaki...he333....spt kata cik hany ayat2 diatas mmg sesuai gitu...kehkeh.;p

Cik Bib said...

@muCux : kemaen la plak ko pegi Penang plak kan itu hari. kekekeke..

Cik Bib said...

@Hany Anny : sesuai utk lelaki ke utk perempuan ?muahahaha...

Cik Bib said...

@damha : heh...yer. pesanan utk kaum lelaki dan juga kaum2 lain. huhu...

Hany Anny said...

sesuai utk ko le. kehkeh.

Cik Bib said...

@Hany Anny : da kenapa plak utk aku ?! bukan utk kau ke? KEHKEH...

damha said...

utk dua2 Cik Hany n Cik Bib n saya jugak....he333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...