28.2.12

hafiz | hamidun ?

Assalamualaikum w.b.t...........


siapa HAFIZ HAMIDUN ? anda kenal ? macam pernah dengar ? angkasawan negara? errrrrrrkk..?! HAHA...FYI, beliau adalah bekas kumpulan nasyid UNIC. dan aku rasa sekarang ni dia bergerak solo. dia ni dulu last aku tengok dia dalam MELODI pasal dorang duk gosipkan dia dgn HELIZA yang mata buntang nun.

aku ingat beliau ni da tak menyanyi da lagi pasal da jadi Doktor Haiwan ke Arkitek ke ape. rerupanya beliau masih lagi bergiat aktif dalam nasyid. ni hah album terbaru beliau. 


ekceli aku cari 1 lagu ni. aku selalu dengar SURIA FM lepas azan waktu zohor atau asar. dorang pasang lagu nasyid yg aku rasa best gila. aku cari punya cari. tak jumpa-jumpa jugak. HAMPA tahu ?

dan aku penah gtau kawan-kawan aku yg aku cari lagu ni. ada sorang tu siap aku nyanyi kat dia lagi supaya dia tahu tu lagu ape. yang lagi bestnya..bleh plak kawan aku tahu dgr aku nyanyi tu. maknanya, who the next american idol ? KAHKAH... #hyperbola#

siapa-siapa nak dengar lagu Hafiz Hamidun ni. serius semua lagu-lagu dia best. sila beli CD beliau yang original. walaweeeeeeeeeeeiii promosi siap okeh kat sini. RM 19.90 ja. 


pstttttttttt : korang rasa Hafiz Hamidun ni dengan aku secocok ka atau cucur kodok ?

2 komen panas:

Anonymous said...

damha...
sekilas pandang saya nampak hafiz ni mmg secucuk dgn bib n layak dijadikan teman hidup..tapik kan kena la tanya dulu tuan punya badan...he3333

Cik Bib said...

@damha : HAHA..nak tanya tuan punya badan aka hafiz hamidun? macam tak akan je. HEHE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...